جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کسی منکر مشکلات نیست، اما با بی اخلاقی و تخریب، ارزش کارهای انجام شده را کم نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان،حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اظهار داشت: خوشبختانه شاهد حرکت خوبی از سوی مسئولان استان کردستان در بحث مباحث فرهنگی هستیم و امیدواریم که این امر تداوم داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید در مسیر انجام کار نگاه ما همواره مثبت باشد، با این وجود برخی افراد همواره نقاط ضعف و منفی را می بینند که این نوع نگاه باید اصلاح شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی ادامه داد: کارهای بسیاری در استان صورت گرفته است، ولی بعضی از مردم این کارها را نمی بینند؛ کارهایی همانند پروژه راه آهن همدان ـ سنندج یا فرودگاه سقز. این کار کمی نیست.

 استاد حوزوی تصریح کرد: نسبت به دوران پیش از انقلاب کارهای بزرگی چه در سطح کشور و چه در استان کردستان انجام شده است که درخواست داریم رسانه ها آنها را اطلاع رسانی کنند.

وی ادامه داد: کسی منکر مشکلات نیست، با این حال باید همواره به خدا توکل کرد و به آینده خوشبین و امیدوار باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: با بی اخلاقی و تخریب، ارزش کارهای انجام شده را کم نکنیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در پایان خاطرنشان کرد: از اعضای شورای فرهنگ عمومی و مدیران درخواست داریم که نسبت به جلسات توجه داشته باشند و همواره حضور منظمی داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha