یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
قادری

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری پویش «روضه‌های اخت‌الرضا» در۳۱۰ نقطه از زیست‌بوم فرهنگی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد قادری، ظهر امروز  در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: در راستای همکاری‌های فرهنگی با آستان قدس رضوی و آستانه مقدسه قم، تعاملات مناسبی در راستای اثر بخشی مطلوب پویش «روضه‌های اخت‌الرضا» در زیست بوم فرهنگی استان بوشهر انجام شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با اشاره به تمهیدات و اقدامات در دست انجام افزود: ستاد پویش در ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان با حضور دبیر کانون‌های خدمتی رضوی شهرستان و سررابط کانون‌های خادمیاری تبلیغ، جوانان و نوجوانان رضوی (شبکه جوانان رضوی )، رسانه و ... تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: این پویش به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها  ۲۴ و ۲۵ آبان ماه در سطح استان برگزار خواهد شد و ساماندهی روضه‌های خانگی ذیل پویش، ساماندهی تمامی مراسم شهرستانی خصوصا در شبکه امامت، تشکیل ستاد و برگزاری مراسم محوری شهرستان و توزیع مناسب بسته‌های متبرکی رضوی با در نظر داشتن اقتضائات زیست‌بوم فرهنگی هر شهرستان تمهیداتی است که در آن اندیشیده شده است.

حجت‌الاسلام قادری یادآور شد: تمهید شناسایی و توزیع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان فضای پیرامونی مراسم، مشارکت مواکب مردمی در مراسم‌های شهرستانی به‌ویژه مراسم‌های محوری از دیگر مواردی است که در راه‌اندازی و تشکیل این پویش در نظر گرفته خواهد شد و امید می رود در استان دارالحماسه بوشهر سوگواری حضرت فاطمه معصومه خواهر گرامی امام رضا علیهما السلام تجلی مناسبی داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha