سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
گفت و گوی رسانه البیان با رییس مجلس اسلامی کشور ساحل عاج

حوزه/ به تازگی رسانه البیان با شیخ ایما عثمان دیاکیته رئیس مجلس اسلامی کشور ساحل عاج به صورت زنده و اختصاصی مصاحبه و در مورد موضوع همبستگی بین مسلمانان و اقدامات انجام شده و همچنین فعالیت های در دست اقدام گفت و گو کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، به تازگی گروه رسانه ی البیان به عنوان بزرگترین و رسمی ترین رسانه سمعی بصری اسلامی در کشور ساحل عاج، به صورت زنده و اختصاصی مصاحبه زنده ای را با رئیس مجلس اسلامی کشور ساحل عاج شیخ ایما عثمان دیاکیته برگزار کردند.

در این گفت و گوی یک ساعته گروه بزرگ رسانه البیان در مورد فعالیت های بیست ساله رسانه بزرگ البیان و همچنین اقدامات در دست اجرا در راستای رسیدن به هدف همبستگی بین مسلمانان گفت و گو کردند.

رییس مجلس اسلامی کشور ساحل ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی رسانه رسمی البیان، بر لزوم افزایش همکاری و همبستگی میان مسلمانان و مذاهب و فرقه های مختلف تاکید کردند و از خداوند برای آنها سلامتی و تداوم خدمت در راه اسلام و خدمت رسانی به مسلمانان را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.

لازم به ذکر است گروه رسانه ای البیان در ابتدا فعالیت خود را به وسیله یک کانال رادیویی غیر رسمی آغاز کزد و امروزه علاوه بر چندین کانال رادیویی یکی از قوی ترین رسانه های دیداری کشور ساحل عاج موسوم به البیان تی وی را در اختیار دارد که بیش از میلیون ها مخاطب در سطح این کشور و سایر کشورهای فرانسه زبان را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha