شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
زینب سلیمانی

حوزه/ فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:یکی از بارزترین ویژگی های مکتب حاج قاسم نگاه ویژه ایشان به مقوله آزادی خواهی در جهان بود، در مکتب این شهید والامقام هیچ تفاوتی بین سنی، شیعه یا مسیحی نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، زینب سلیمانی؛ فرزند شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در مراسم تشییع پیکیر شهیده «فاطمه اسدی» که با حضور پرشکوه مردم و مسئولان شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: بنده به عنوان نماینده خانواده شهید سلیمانی دست یک به یک شما مردم فهیم و انقلابی استان کردستان را می بوسم، مردمانی که همواره به عنوان مرزدارانی استوار در مقابل دشمنان این انقلاب و نظام ایستاده اند.

وی ادامه داد: یکی از بارزترین ویژگی های مکتب حاج قاسم نگاه ویژه ایشان به مقوله آزادی خواهی در جهان بود، در مکتب این شهید والامقام هیچ تفاوتی بین سنی، شیعه یا مسیحی نبود.

دختر شهید قاسم سلیمانی در ادامه با اشاره به اینکه حضور در بین مردم کردستان برای بنده و هر کسی افتخار است، گفت: در زندگی و گفتار حاج قاسم سلیمانی عشق این شهید بزرگوار به استان کردستان همواره نمایان و هویدا بود.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس، بانوان مسلمان و ایرانی بسیاری در مقابل دشمن بعثی ایستادند و حماسه ساز شدند و امروز هم در محضر یکی از این شیرزنان کُرد هستیم که جان خود را فدای اقتدار و صلابت انقلاب اسلامی کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha