شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
رییس سازمان بسیج جامعه زنان کشور

حوزه/ رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: ملت ایران همواره قدردان مرزداری، شجاعت و غیرت زنان و مردان کردستان هستند و هیچگاه استواری این مردمان در مقابله با جریان های تروریستی را فراموش نخواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، مینا بیابانی، رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور امروز در مراسم بزرگداشت شهیده «فاطمه اسدی» که در مسجد جامع سنندج برگزار شد، اظهار داشت: حضور حماسی و تاریخی مردم شهرهای مختلف ایران در مراسم تشییع پیکر شهیده فاطمه اسدی نشان داد که ملت ایران عشق و ارادت ویژه ای به مردم خطه کردستان دارند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: مردم کردستان از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب با عوامل ضدانقلاب و گروهک های تروریستی در حال نبرد بودند و اکنون نیز به عنوان مرزدارانی غیور در حال دفاع از این کیان هستند.

بیابانی با اشاره به اینکه کردستان در مسیر توسعه قرار گرفته است، تاکید کرد: امروز استان کردستان در سایه امنیت پایدار در حال توسعه یافتگی است که امیدواریم روند توسعه در این خطه سرعت بیشتری بگیرد.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور تاکید کرد: گروهک های تروریستی با حضور خود در کردستان باعث شدند که بسیاری از این خدمات در اوایل انقلاب به مردم این خطه نرسد و به نوعی اکنون نیز شاهد تاثیرات وضعیت آن سال ها بر این منطقه هستیم.

وی در ادامه اظهار داشت: ملت ایران همواره قدردان مرزداری، شجاعت و غیرت زنان و مردان کردستان هستند و هیچگاه استواری این مردمان در مقابله با جریان های تروریستی را فراموش نخواهند کرد.

بیابانی با اشاره به اینکه بسیاری از صفات و ویژگی های نیکو در نزد مردم کردستان است، تاکید کرد: امروز دشمنان به خوبی متوجه شده اند که با استفاده از زور و حمله نظامی نمی‌توانند آسیبی به این مملکت برسانند لذا در بُعد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... همچنان دشمنی خود را ادامه می دهند.

رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: شیرزنان کردستان با وجود بسیاری از مشکلات و تنگناها فرزندانی تربیت و پرورش داده اند که امروز همان فرزندان به رزمندگان دفاع از ایران اسلامی تبدیل شده اند.

براساس این گزارش، استان کردستان ۵۶۲ زن شهیده تقدیم انقلاب کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha