یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
سفر رییس سازمان مدارس صدرا به خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد، تأسیس مدارس صدرا را اقدامی پر ثمر و موثر در تربیت نیروی انقلابی برای کشور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام تقدیری، رییس سازمان مدارس صدرای کشور، در جریان سفر به خوزستان، از مدارس دخترانه و پسرانه صدرای شهرستان های اهواز و آبادان بازدید و در ادامه در کمیته همکاری های حوزه علمیه وآموزش پرورش، حضور پیدا کرد.

حجت الاسلام تقدیری در اولین روز کاری خود در سفر به خوزستان، به همراه مدیرکل تبلیغات اسلامی و ستاد مدارس صدرای استان از مدارس دخترانه و پسرانه شهرستان آبادان بازدید کرد.

در بازدید از مدارس صدرای آبادان، که رییس اداره تبلیغات اسلامی و رییس اداره آموزش و پرورش این شهرستان نیز حضور داشتند، ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های آموزشی و پرورشی این مدارس از زحمات مدیران و دانش آموزان آنها تقدیر شد.

تأسیس مدارس صدرا کاری پر ثمر و موثر در تربیت نیروی انقلابی برای کشور است

در ادامه ضمن حضور در اداره تبلیغات اسلامی آبادان، با همراهی امام جمعه این شهرستان، درخواست تأسیس دو مدرسه صدرای دیگر در آبادان مورد بحث و بررسی قرار گرفت که بحمدالله ضمن استقبالی که از این پیشنهاد شد، درخواست مربوطه به شکل مکتوب، تدوین و با امضای مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، رئیس سازمان مدارس صدرای کشور،امام جمعه، رییس اداره آموزش و پرورش و رئیس اداره تبلیغات اسلامی آبادان آماده ورود به مرحله دریافت مجوز نهایی شد.

تأسیس مدارس صدرا کاری پر ثمر و موثر در تربیت نیروی انقلابی برای کشور است

در بخش دیگری از این بازدیدها، با حضور در مدارس دخترانه صدرای اهواز واقع در ناحیه ۲ و ناحیه ۳ این شهرستان، با مدیران مدارس و روسای ادارات آموزش و پرورش این نواحی دیدار و گفت‌وگو شد.

پیگیری جدی برگزاری کلاس های حفظ قرآن، توجه به استعدادیابی دانش آموزان علی الخصوص در فعالیت های فرهنگی وقرآنی از مهمترین اهداف و برنامه های این مدارس در راستای انجام فعالیت های تربیتی بود.

در بخش فعالیت های آموزشی نیز بحمدالله همکاری های بسیار خوبی از سوی ادارات آموزش و پرورش صورت گرفته بود که گزارش مبسوط و کاملی به حجت الاسلام تقدیری، رییس سازمان مدارس صدرای کشور ارائه شد.

بخش پایانی این برنامه ها، حضور در کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در محل نمایندگی ولی فقیه در استان خوزستان بود.

تأسیس مدارس صدرا کاری پر ثمر و موثر در تربیت نیروی انقلابی برای کشور است

در این نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام نبی زاده ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مدارس صدرای استان، تأسیس ۱۳ مدرسه دیگر را در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در دست اقدام عنوان کرد.

در خاتمه، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با ابراز رضایتمندی از توسعه مدارس معارف اسلامی، با اشاره بر فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به ترویج مدارس صدرا، تأسیس این مدارس را کاری پر ثمر و موثر در تربیت نیروی انقلابی برای کشور دانست.

تأسیس مدارس صدرا کاری پر ثمر و موثر در تربیت نیروی انقلابی برای کشور است

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha