یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
ابطحی

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان با تاکید بر اینکه امروز جنگ فرهنگی همه جانبه ای علیه اسلام و انقلاب رقم خورده است، تاکید کرد بسیج بهترین زمینه برای سربازی اسلام و دفاع از دین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد صادق ابطحی، شامگاه جمعه، در جمع بسیجیان و مردم شهرستان خمینی شهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و سالگرد شهید مدافع حرم عبدالرضا مجیری، به آیه «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» در سوره آل عمران‌ اشاره کرد و توضیح داد: اگر کسی در مسیر جهاد از دنیا برورد، مقام شهید به او اعطا می شود.

وی در ادامه با اشاره به سالگرد شهید مجیری، به قسمتی از وصیت نامه شهید اشاره کرد و گفت: شهید مجیری در وصیت نامه خود تاکید داشته که بر روی قبرم بنویسید «من سرباز اسلام و مدافع ولایت فقیه بودم».

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان در ادامه افزود: امروز دین مبین اسلام نیاز به سرباز و مدافع ولایت دارد، چرا که ارزش اسلام از هر چیزی در این دنیا بیشتر و بالاتر است.

وی با بیان اینکه شهدا با تقدیم‌جان خویش، درخت اسلام را آبیاری کردند، ابراز کرد: امروز دشمن، به قدرت اسلام انقلاب پی برده، لذا سعی در از بین بردن عظمت اسلام دارد.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد استان اصفهان افزود: امروز اسلام به برکت حرکت امام(ره) و سربازان اسلام در دنیا فراگیر شده و باید از آن دفاع کرد.

ابطحی با تاکید بر اینکه امروز جنگ فرهنگی همه جانبه ای علیه اسلام و انقلاب رقم خورده است، اظهار کرد: با این شرایط اسلام، انقلاب و دین، نیازمند سرباز و مدافع است، بنابراین بسیج بهترین زمینه برای سربازی در راه اسلام است.

وی در ادامه با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در طول چهار دهه گذشته از بزرگترین مدافعان اسلام و انقلاب بوده اند و توانسته اند در مقابل توطئه ها و فتنه ها پرچم انقلاب را برافراشته نگه دارند، تصریح کرد: مدافعان‌ اسلام نباید در این مسیر شانه خالی کنند، چرا که زندگی در دورانی که انقلاب اسلامی به ثمر نشسته از نعمت هایی است که خداوند شامل حال ما کرده است.

ابطحی در پایان با اشاره به اینکه ولایت فقیه رکن اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید، خاطرنشان کرد: مراقب باشیم در سنگر اسلام ملامتِ ملامت گران ما را متزلزل نسازد و استوار و محکم در مسیدین قدم برداریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha