دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س)ساری گفت: مشاورین مذهبی به سؤالات شرعی و شبهات جامعه در نمایشگاه اسوه پاسخ دادند.

فاطمه طالب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از حضور طلاب خواهر به عنوان مشاور دینی، در نمایشگاه اسوه خبر داد و تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، این نمایشگاه توسط سپاه کربلا استان و غرفه بسیج طلاب و روحانیت، به مدت یک هفته در حسینیه عاشقان ساری برپا شد.

وی اظهار کرد: هدف از اعزام مشاور دینی به این نمایشگاه، هویت بخشی به طلاب و معرفی ظرفیت های حوزه به بازدیدکنندگان بود؛ غرفه مشاوره و پاسخگویی به مسائل شرعی، با توجه به نیازها و شبهات معرفتی و دینی موجود در جامعه، برای برطرف کردن شبهات ایجاد شد و با توجه به این امر مهم، وجود این غرفه ها ضرورت پیدا کرد.

طالب زاده بیان کرد: فعالیت های فرهنگی در جامعه نباید مورد غفلت واقع شود؛ امروز تمام تلاش دشمن تغییر اعتقادات و باورهای دینی و سبک زندگی جوانان جامعه اسلامی است، وظیفه ما، برنامه ریزی صحیح و حضور طلاب بسیجی و جهادی در عرصه های فرهنگی و علمی، برای از بین بردن این نقشه ها است .

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ساری افزود: برنامه های غرفه بسیج طلاب و روحانیت در سه محور اصلی شامل، مشاوره خانواده (مشاوره تربیت فرزند، ازدواج و.... ) و مجال دادن به جوانان برای مطرح کردن سؤال و هدایت صحیح، علمی و منطقی و همچنین تقویت باورهای دینی و رفع شبهات اعتقادی و پاسخگویی به سؤالات شرعی بود که مشاورین مذهبی و اساتید در دو شیفت صبح و عصر حضور داشتند و پذیرای عموم بازدیدکنندگان بودند.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha