چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
کد خبر: 994704
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷
طی

حوزه/ حجت الاسلام کتابچی در پیامی به مناسبت روز دانشجو، نوشت: شانزدهم آذر ماه نماد بیداری انسان‌هایی آگاه بر نهان های زمانه خویش و نماد همیشه در صحنه بودن و هوشیاری دانشجو و دانشگاه در سرزمینمان ایران عزیز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمدحسین کتابچی، امام جمعه قمصر، به مناسبت روز دانشجو پیامی صادر کرده است.

در این پیام آمده است؛ شانزدهم آذر ماه نماد بیداری انسان‌هایی آگاه بر نهان های زمانه خویش و نماد همیشه در صحنه بودن و هوشیاری دانشجو و دانشگاه در سرزمین من است.

طاغوت و سیاهی، ظلم و بیداد، سلطه گری و تعدی تا دل‌های روشن در میان نباشد از میان نمی‌رود.

شانزدهم آذر روزی است که لاله‌های بیدار وطن در خون خود غلطیدند اما در گوش تاریخ فریاد زدند که دانشجوی ایرانی بینشی عمیق نسبت به اوضاع موجود در اجتماع دارد و به موقع و پیشاپیش همگان ایستاده است.

دانشجوی ما مظهر بیداری و دانشگاه ما نماد بیدار سازی است.

استقلال و آزادی و امنیت فضای کشور در ادامه استقلال،‌ آزادی و امنیت دانشگاه است.

لذا دانشجوی امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به روحیه انقلابی و استکبار ستیزی دارد تا از دستاورد بزرگ بیش از پنج هزار دانشجوی شهید کشور محافظت کند تا ان‌شاءالله این امانت را به زودی به‌دست صاحب اصلی‌اش حضرت ولی عصر(عج) برساند.

بنده این روز بزرگ را به دانشجویان عزیز و اساتید دانشگاه اهل قمصر تبریک عرض می کنم و برای همه شما عزیزان از خداوند متعال طلب موفقیت روز افزون دارم.

انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha