شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مبلغی

حوزه/ نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مطالبه مردم در موضوع آب باید مساوی نگاه شود.

به گزارش خبرگزاری حزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مبلغی، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری، شب گذشته در اجتماع نخبگان و اقشار مختلف مردم که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، با بیان اینکه انتخاب استاندار بومی برای استان میمون و مبارک است، اظهارداشت: انتخاب استاندار بومی موجب پویایی و حرکت مردم استان در راستای توسعه لرستان شده است.

وی با بیان اینکه استان لرستان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان در بخش های گوناگون است، خاطر نشان کرد: با نگاه ویژه مسئولان کشوری به این استان، می توان زمینه رشد و توسعه در کشور را بیش از پیش فراهم کرد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نباید اجازه دهیم آب سیمره بدون دلیل هدر رود، گفت: با برنامه ریزی در خصوص جلوگیری از هدر رفت آب سیمره، دیگر نیازی به استفاده از منابع آبی زیر زمینی نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین مبلغی با بیان اینکه مطالبه مردم در موضوع آب باید مساوی نگاه شود، افزود: براساس فقه اسلامی موضوع آب باید در اولویت پیگیری مطالبات مردم باشد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پایان خطاب به رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: شما امید مردم ایران و لرستان هستید و انتظار می رود در راستای رفع مشکلات مردم استان در دولت سیزدهم اقدامات چشمگیری صورت گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha