یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
d

حوزه / معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان اعلام کرد: عصر روز سه شنبه پیکرهای مطهر ۱۱ شهید گمنام در آران و بیدگل تشییع و ۱۱ شهید دیگر هم در شهر کاشان تشییع می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، عباسعلی قپانی پور امروز در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برگزاری مراسم تشییع پیکر مطهر ۲۲ شهید گمنام دفاع مقدس، گفت: مراسم وداع با شهدای گمنام، دوشنبه ۶ دی بعد از نماز مغرب و عشاء در محل گردان امام حسین(ع) برگزار خواهد شد.

وی گفت: صبح روز سه شنبه ۷ دی ماه، دو تریلر هر یک حامل پیکر ۱۱ شهید گمنام به شهرهای نطنز و بادرود حرکت کرده و در آن مناطق تشییع خواهند شد که بعد از تشییع به کاشان باز خواهند گشت.

معاون فرماندار کاشان تصریح کرد: عصر روز سه شنبه پیکرهای مطهر ۱۱ شهید گمنام در آران و بیدگل تشییع و ۱۱ شهید دیگر هم در شهر کاشان تشییع می شوند.

قپانی پور ادامه داد: مراسم تشییع در شهر کاشان از ساعت ۱۵ عصر روز سه شنبه ۷ دی ماه از میدان بسیج آغاز می شود که کاروان حامل پیکرهای مطهر شهدا در مسیر میدان های درب عطا، امام خمینی (ره)، کمال الملک، معلم و جهاد حرکت کرده و در میدان جهاد متوقف و مراسم پایانی با سخنرانی آیت الله سلیمانی برگزار خواهد شد.

وی، خاطرنشان کرد: پس از پایان مراسم در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل، پیکر ۲۲ شهید گمنام به طرف گلپایگان و پس از آن اصفهان حرکت و در آن مناطق نیز طی مراسم های مشابهی تشییع خواهند شد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان در پایان گفت: پیکر دو تن از شهدای گمنام پس از تشییع در اصفهان، شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به کاشان منتقل می شود که مراسم خاکسپاری این شهیدان والامقام عصر روز پنجشنبه ۱۶ دی ماه در بخش برزک برگزار می گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha