دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان با اشاره به نهم دی، روز خلق حماسه ملت ایران در برابر فتنه گران، گفت: می‌توان ۹ دی ماه را روز بیعت دوباره ملت ایران با ولایت فقیه و آرمان‌های امام راحل و شهدا دانست.

حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: بصیرت ویژگی ناگسستی ملت ایران در حوادث و رویدادها است که در بسیاری از صحنه‌های حساس خود را نشان داده است.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان گفت: ملت ایران در طول ۴ دهه اخیر با وجود بسیاری از مشکلات باز هم با حفظ روحیه استقلال طلب و اقتدار هرگز اجازه نداده‌اند که زیر بیرق استکبار و استعمار بروند و این ویژگی مردم ایران باید برای دیگر کشورهای جهان الگو شود.

استاد حوزه علمیه کردستان با اشاره به اینکه دهه بصیرت بهترین فرصت برای افزایش بصیرت نسل جوان و دشمن شناسی آنان است، بیان کرد: دشمنان برای جوان ایرانی و مسلمان برنامه‌های مخرب عقیدتی و فرهنگی در دستور کار دارند، دشمن با پیاده کرده برنامه‌های بسیار خطرناک در قالب تهاجم فرهنگی به دنبال ایجاد یک جدایی بین نسل جوان و انقلاب هستند.

حجت الاسلام رضایی افزود: از سوی دشمن همواره سعی در ایجاد یک فضای هیجانی در کشور دارد، دشمن می‌خواهد که با به هر طریق ممکن فکر و ایمان جوان ایرانی را به استحصال بگیرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کردستان با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد که خلاءهای فرهنگی زمینه ایجاد یک خود بیگانگی در نسل جوان شود، گفت: جوانان سرمایه‌های آینده این نظام و مملکت هستند، هرگونه هزینه در حوزه جوانان و نوجوانان یک سرمایه گذاری بلندمدت و سودمند که باید به آن نگاهی کارشناسانه شود.

استاد حوزه علمیه کردستان با اشاره به نهم دی، روز خلق حماسه ملت ایران در برابر فتنه گران، خاطرنشان کرد: می‌توان ۹ دی ماه را روز بیعت دوباره ملت ایران با ولایت فقیه و آرمان‌های امام راحل و شهدا دانست، در این روز ایرانیان با بصیرت و بینش دینی و سیاسی صفوف خود را از فتنه گران و ایادی دشمن جدا کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha