پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال

حوزه/ با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و توجه به ظرفیت داخلی می توان قدرت چانه زنی در مقابل غرب را افزایش و کشور را از تحریمها عبور داد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به دهه بصیرت و دوره جدید مذاکرات تیم هسته‌ای ایران، گفت: دهه بصیرتی که در روز ۹ دی در تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی به یادگار مانده از مباحثی است که ملت ایران در وضعیت کنونی بر آن توجه خواهند داشت و به آن اهتمام خواهند ورزید و در ادامه شاهد برگزاری چند دوره مذاکرات در وین به وسیله دولت و تیم دستگاه دیپلماسی جدید هستیم که این مذاکرات بر اساس مصالح کشور در حال پیگیری است.

این استاد حوزه افزود: آنچه امروز به عنوان اصل در دولت و نظام فعلی ما به عنوان نظر واحد بر آن تأکید دارند در ارتباط با اقتصاد مقاومتی و ظرفیت فعلی کشور است و این تیم و دولت بر اساس این راهبرد در حال مذاکره است تا به زودی شاهد ابطال تحریم‌ها باشیم.

وی بیان داشت: در بحث واکسن کرونا همه دیدند که مدتی دشمن به ما واکسن نمی‌داد، اما با تکیه بر توان داخلی و دانشمندان خودمان صحنه به طور کلی عوض شد و خود غرب به دادن واکسن اقدام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال گفت: راه مذاکره بسته نیست، ولی دولت مردان با تدبیر و هوشمندی دنبال می‌کنند، ولی ما معتقدیم می‌توان با همه دنیای پیرامونی، غیر از اسرائیل و… ارتباط داشت، این رژیم غاصب است و باید محو شود. ما با کشورهای منطقه و اسلامی طرح دوستی خواهیم داشت و دست دوستی خواهیم داد.

این استاد حوزه، افزود: این کشورهای اسلامی و منطقه هم باید به گونه‌ای در برابر دشمنان و اسرائیل رفتار و یک و دست و متحد عمل نمایند که جایی برای شیطنت این رژیم غاصب در میدان باز نشود و قدرت رخنه را پیدا نکند.

وی بیان داشت: بنابراین ملت شرایط فعلی را به خوبی درک می‌کند و تا در ادامه راه با کمک به نظام و دولت می‌توانیم به همه مشکلات پیروز آییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha