سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سید مرتضی السندی

حوزه/ یکی از انقلابیون بحرینی با بیان اینکه دولت‌های کفر و نفاق می‌خواهند انقلاب مردم بحرین و قیام آن‌ها در برابر ظلم و ستم را خاموش کنند گفت: مردم صبور بحرین کشورهای بزرگ را که ادعاهای دروغین در دفاع از حقوق بشر دارند را به چالش کشیدند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام سید مرتضی السندی شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهدای بحرین در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) ضمن تقدیر از مردم ایران و مقام معظم رهبری  اظهارداشت: سالروز پیروزی انقلاب ایران را به مردم ایران و رهبر ایران تبریک می‌گویم.

وی بیان کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید " کسانی که مردم را ترساندند و گفتند که برای نابودی شما جمع شدند اما آن‌ها نترسیدند و ایمانشان بیشتر شد."

این  مجاهد بحرینی با بیان اینکه دولت‌های کفر و نفاق به مردم مظلوم بحرین حمله کردند و این دولت‌ها می‌خواهند که انقلاب مردم بحرین و قیام آنها در برابر ظلم و ستم را خاموش کنند گفت: اما مردم صبور بحرین این کشورهای بزرگ را که ادعاهای دروغین در دفاع از حقوق بشر دارند را به چالش کشیدند.

وی با بیان اینکه در چهارمین سالگرد انقلاب بحرین مردم بار دیگر بر مطالبات خود پافشاری می‌کنند افزود: امروز که چهارمین سالگرد انقلاب بحرین است جوانان بحرینی در خیابان‌ها همان شعارهای اول انقلاب را تکرار می‌کنند.

حجت‌الاسلام السندی با اشاره به اینکه قدرت نظامی و کشتار مردم نتوانسته مردم را به خانه‌هایشان ببرد تصریح کرد: مردم بحرین بر آزاد شدن از بندهای ظلم اصرار دارند و پافشاری می‌کنند.

وی بیان کرد: شعار مردم بحرین شعار امامشان سیدالشهدا(ع) است، همان طور که امام حسین(ع) فرمود که من شهادت را جز سعادت نمی‌بینم و زندگی با ظالمان را جز خواری نمی‌دانم.

این انقلابی بحرینی در پایان گفت: تشکر خود را به همه مردم ایران و به ویژه ولی امر مسلمین که با مردم صبور بحرین همبستگی نشان می‌دهند تقدیم می‌کنیم.

انتهای پیام/313/30

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha