یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 1000466
۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
انتصاب

حوزه/ حجت الاسلام حسین مودب به عنوان دبیر شعر پاسخ در بخش هنری و ادبی این جشنواره انتخاب گردید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام حسین مؤدب به عنوان دبیر شعر پاسخ در بخش هنری و ادبی این جشنواره انتخاب گردید.

حجت الاسلام سیدنژاد، دبیر اولین جشنواره پاسخ برتر، در این باره اظهار داشت: بدون شک بهترین راه اثر گذاری و پاسخ به شبهات دینی، استفاده از ابزار هنر است و از بین شاخه‌های هنری، شعر شاخص‌ترین و اثرگذارترین شیوه پاسخگویی به شبهات است و همواره در گذشته علما و ادیبان اسلامی از این هنر در انتقال مفاهیم دینی و پاسخ به شبهه استفاده‌های زیادی کرده‌اند و ما بر این باوریم هنوز این هنر می‌تواند سخت‌ترین شبهات را در قالب ابیاتی زیبا در عمق و جان مخاطب اثر گذار باشد.
دبیر جشنواره پاسخ برتر، حسین مؤدب را یکی از شاعران جوان و آئینی حوزه علمیه نام برد و افزود: امیدوارم با حضور وی در جریان سازی و استفاده از هنر شعر در پاسخ به شبهات دینی قدم‌موثری برداریم.

حجت الاسلام حسین مؤدب نیز، ضمن بیان اهمیت این مسئله که همیشه از دغدغه شخصی وی بوده، گفت: با ایجاد انگیزه بین شاعران، تلاش می‌کنیم شبهات و پاسخ به آن که توسط اساتید مطرح حوزوی تنظیم شده، به بهترین نحو در قالب شعر، پاسخ و به مخاطبان عرضه شود.

وی از همه شاعران به ویژه شاعران حوزوی و آئینی کشور دعوت کرد تا با شرکت در جشنواره پاسخ برتر و تولید و ارسال اثر، در این جریان سازی و حرکت مهم مشارکت نمایند.
مؤدب، برگزاری شب شعر پاسخ، شناسایی آثار و نشست‌های تخصصی شعر پاسخ را از جمله برنامه‌های خود در بخش شعر اعلان کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha