دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
اولین رویداد اُمید هنر بامحوریت مساجد خوزستان در سال 1401

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در نشستی صمیمانه با مجریان برگزاری اولین رویداد امید هنر در حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان، از برگزاری اولین رویداد امید هنر بامحوریت مساجد خوزستان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در نشستی صمیمانه با مجریان برگزاری اولین رویداد امید هنر در حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده ضمن دیدار با محمد شهباز گهروئی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی و کوروش زارعی بازیگر صدا و سیمای جمهوری اسلامی و مسئول تئاتر این مرکز، به گفتگو و تبادل نظر در خصوص اولین رویداد امید هنر با محوریت ساماندهی، تقویت و توانمندسازی گروه‌های نمایشی مساجد استان خوزستان پرداخت.

وی با بیان اینکه هنر، در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد جایگاه پر رنگ تری نسبت به امروز داشته است، گفت: این رویداد بازگشتی به کارکردهای اصلی مسجد خصوصاً در حوزه هنر و تئاتر بچه‌های مسجد حرکتی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان ادامه داد: در این رویداد به دنبال این هستیم که از بین بچه‌های مسجد گروه‌های نمایش و تئاتر با مضامین انقلابی، دینی و امید آفرینی شکل بگیرد تا بتوانیم در آینده ایران اسلامی، هنر نمایش را با خاطری آسوده به دست جوانان دغدغه مند انقلابی و متخصص در این زمینه بسپاریم.

حجت الاسلام نبی زاده با اشاره به دغدغه مندی سازمان تبلیغات اسلامی در انجام این رسالت مهم، خاطرنشان کرد: در اداره کل تبلیغات اسلامی، قرارگاه مسجد را که ۵۳۰ مسجد تحت پوشش این قرارگاه هستند، مکلف کردیم یکی از شاخص‌های فعالیت آنها در سال ۱۴۰۱، تشکیل حداقل یک گروه تئاتر از بچه‌های مسجد باشد.

وی استفاده از همه ظرفیت‌های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی را مورد تأکید قرار داد و گفت: بالغ بر ۳۳ دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا از ظرفیت‌های مهم سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان است که می‌بایست در این زمینه اهتمام لازم را به کار گیرند و به تعداد دانش آموزانی که دارند بر اساس ظرفیت مدرسه نسبت به تشکیل گروه‌های تئاتر اقدام نمایند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان ادامه داد: سایر ظرفیت‌ها نیز هر چه می‌توانند باید در زمینه تقویت هنر انقلابی گام بردارند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha