یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ |۲۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 2, 2024
تسلیت تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی درگذشت پدر و برادر شهیدان نادر قلی و اباذر مختاری بناب را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با صدور پیامی، درگذشت مرحوم یدالله مختاری پدر و برادر شهیدان نادر قلی و اباذر مختاری بناب را تسلیت گفت.

باسمه تعالی

خانواده محترم شهید مختاری بناب

سلام علیکم؛
کلمات عاجز از ایمان و ایثار انسان‌های بزرگ و وارسته ای است که فرزندان خود را با تربیتی عاشورایی به جبهه‌های عشق و جهاد اعزام کردند؛ در این بین سوره صبر و ایثار پدران آن دلاورمردان شهید که در راه والای آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی ثابت قدم بودند بر تارک تاریخ پر افتخار این خاک پاک خواهد درخشید.

خبر درگذشت کربلایی شیخ یداله مختاری پدر و برادر شهیدان والامقام نادر قلی و اباذر مختاری بناب موجب غم و اندوه فراوان گردید.

اینجانب با ادای احترام به مقام صبر و ایمان این پدر والامقام، فقدان آن مرحوم را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده مختاری بناب و همه بازماندگان خصوصاً اهالی شهید پرور شهرستان بناب تسلیت عرض نموده و برای روح آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و حشر با ائمه معصومین از درگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

سید محمدعلی آل هاشم

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی
و امام جمعه تبریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha