دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
تصاویر/ نشست مدیران تشکلهای دینی فعال در عرصه بین الملل

حوزه/ حجت الاسلام میرفندرسکی، گفت: ورود به صنعت گردشگری بدون در نظر گرفتن ظرافت‌ها و بایسته‌ها و بدون شناخت صحیح در مورد می‌تواند خطراتی را برای حوزویان به دنبال داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید مصطفی میرفندرسکی مدیر مؤسسه آوای فطرت و معنویت در نشست بررسی فعالیت‌های تشکل‌های دینی حوزه در عرصه بین الملل که با حضور مدیران این تشکل‌ها و در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه برگزار شد، گفت: عربستان در تلاش است مرکز جهانی گردشگری را از مادرید اسپانیا به ریاض منتقل نماید.

وی افزود: گردشگری تاریخی و فرهنگی، ظرفیت بسیار بزرگی است که در کشور ما وجود دارد؛ صنعت گردشگری فقط عرصه تجارت و درآمدزایی نیست بلکه فضایی برای ترویج گفتمان‌ها نیز می‌باشد.

حجت الاسلام میرفندرسکی خاطرنشان کرد: پیوست‌های فرهنگی و دینی بسیاری در عرصه گردشگری وجود دارد که باید از آنها استفاده شود.

وی گردشگری را در سال‌های اخیر و در کشور ایران دچار تحولاتی دانست و گفت: می‌بایست شناخت درستی برای مردم نقاط مختلف کشور در موضوع گردشگری ایجاد شود.

مدیر مؤسسه آوای فطرت و معنویت تصریح کرد: ورود به صنعت گردشگری بدون در نظر گرفتن ظرافت‌ها و بایسته‌ها و بدون شناخت صحیح در مورد می‌تواند خطراتی را برای حوزویان به دنبال داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha