چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ |۱۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 19, 2024
دهه فجر

حوزه/ فرمانده سپاه استان قم گفت: از جنگ جهانی دوم به این طرف، هیچ کشوری جرات نکرد حتی یک تیر به آمریکا شلیک کند؛ اما ما به محض اینکه پرنده‌ای به خاک جمهوری اسلامی وارد شد، آن را بگونه‌ای ساقط کردیم که جرأت اعتراض نداشت و این اوج قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دومین همایش بزرگِ ۵۷ گروه سرود نوجوانان استان قم، همزمان با چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به همّت کمیته تشکل‌های مردمی و حوزوی قرارگاه ۱۹ دی و گروه تبلیغی رشد، با همکاری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، شبکه‌ی نور، آموزش و پرورش و دیگر نهادها در میدان بزرگ امام خمینی (ره)، مقابل مسجد امام حسن عسکری علیه السلام، برگزار شد.

سردار موحد، فرمانده سپاه استان قم، در این مراسمِ با شکوه، با اشاره به اینکه در آستانه‌ی ۲۲ بهمنی هستیم که در آن انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی پیروز شد، گفت: هدف انقلابی که امام آن را شروع کرد، رساندن پرچم به صاحب اصلی یعنی آقاصاحب الزمان ارواحناله الفدا بود و هست.

وی گفت: دشمن در طول این ۴۳ سال، انواع و اقسام حیله‌ها و نیرنگ‌ها را بر علیه این ملت عرضه کرد؛ اما به لطف خدا، ملّت پیروز شد.

فرمانده سپاه استان قم هدف ملت ایران را هدفی مقدّس خواند و ایمان ملت بزرگ ایران و تبعیت‌شان از رهبر انقلاب را ستود.

سردار موحد با بیان اینکه ایران اسلامی امروز در اوج قدرت است، گفت: امروز دشمن تلاش می‌کند در شبکه‌های مجازی و ماهواره، ایران اسلامی را ضعیف نشان دهد اما کور خوانده و نمونه‌ی عینی آن، بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانیِ عزیز بود که پایگاه عین الاسد را مثل خاک یکسان کردیم و آنان هیچ جرأت اعتراض هم نداشتند.

وی افزود: بعد از جنگ جهانی دوم به این طرف هیچ کشوری و هیچ نیرویی جرأت نکرده است حتی یک تیر به آمریکا شلیک کند اما ما پرنده‌ای که به محض اینکه به خاک جمهوری اسلامی وارد شد ساقط کردیم و آنان هیچ جرأت نکردند اعتراض کنند و این اوج قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده‌ی سپاه استان قم با بیان اینکه بعد از ۴۳ سال افتخار می‌کنیم که آرمان‌های انقلاب اسلامی هنوز به قوت خود باقی است، گفت: شما دانش آموزان آینده‌ساز این انقلاب هستید و این انقلاب، از آن شما دانش آموزان است.

در ادامه حجت الاسلام حسنعلی خوئینی، مسئول کمیته‌ی تشکل‌های مردمی و حوزوی قرارگاه ۱۹ دی استان قم هم در این مراسم، این اجتماع بزرگ را نماد پویایی و زنده بودن انقلاب دانست و از حضور گروه‌های سرود دانش آموزی و نیز آقایان: لطفی (قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی) و رحیمی (مدیر کل آموزش و پرورش استان قم) تشکر کرد.

همچنین در این اجتماعِ دانش آموزی، نصرت الله لطفی رئیس ستاد بزرگداشت برنامه‌های دهه فجر و قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، هنر را دستمایه‌ی ارائه‌ی پیام دانست و گفت: فعالیت‌های که با محوریت مسجد و با بهره مندی از هنر انجام می‌شود، بسیار تأثیرگذار است.

وی با تاکید بر خودجوش، مردمی و جهادی بودن این‌گونه برنامه‌ها، از مسئولان خواست تا در حمایت از این گروه‌های جهادی، نقش آفرین باشند.

گفتنی‌ست در این همایش انقلابی، که به صورت زنده از شبکه‌ی استانی قم پخش می‌شد، پس از اجرای رسمی چند گروه سرود به نمایندگی از ۵۷ گروه سرود، دو سرود دسته جمعی توسط دانش آموزان همخوانی شد.

پس از پایان برنامه، گروه‌های سرود دانش آموزی، میهمان مدارس علمیه‌ی فیضیه و دارالشفاء شدند و از حجره‌ی تاریخی حضرت امام واقع در حیاط فیضیه، بازدید کردند.

حضور در حرم مطهر بانوی کرامت و شرکت در نماز جماعت ظهر و عصر، برنامه‌ی پایانی این همایش انقلابی و مردمی بود.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha