دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
کد خبر: 1007981
۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان 23 بهمن 1400

حوزه/ فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان با تأکید براینکه مجموعه‌ها به مسأله فرهنگ ورود کنند، گفت: زیر ساخت همه اقدامات نیازمند فرهنگ سازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، سردار حسن شاهوار پور، فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی خوزستان به میزبانی دفتر امام جمعه اهواز اظهار داشت: زیر ساخت همه اقدامات نیازمند فرهنگ سازی است.

وی با اشاره به اینکه ریشه مسائل و ناهنجاری‌های جامعه، به فرهنگ بر می‌گردد، بیان کرد: فرهنگ در بخش‌های زندگی روزمره که بخشی از آن کارکرد ادارات و بخش دیگری کارکرد و زندگی مردم است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان با تأکید براینکه مجموعه‌ها به مسأله فرهنگ ورود کنند، خاطرنشان کرد: شورای فرهنگ عمومی سیاست‌های کلی زندگی مردم را جمع بندی و همه باید پای کار بیایند.

سردار شاهوار پور تصریح کرد: بخشی از کار فرهنگ را آموزش و پرورش، بخش دیگر را دانشگاه‌ها، مساجد و حوزه‌های علمیه برعهده دارند که باید به تکلیف خود در این زمینه عمل کنند.
لازم به ذکر است در این نشست، نماینده‌ای از معاونت فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح نیز حضور داشت و دقایقی را پیرامون مقوله فرهنگ و معرفی کتاب "حوض خون" پرداخت و خواستار ورود دستگاه‌های متولی نسبت به نشر این کتاب شدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha