سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
ا

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات، فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری را در راستای مقابله با دشمنان در جنگ نرم دانست و گفت: مردم شهیدپرور همان طور که در برابر جنگ سخت دشمن مقاومت کرد، قطعاً اجازه نخواهند داد دشمنان در جنگ نرم نیز به اهدافشان برسند.

سرتیپ دوم پاسدار بابا احمدی در حاشیه نشست شورای تحقق محلات اسلامی با محوریت مساجد کاشان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، تشکیل قرارگاه‌های جهادی را نمونه‌ای از تحقق محلات اسلامی در کشور عنوان کرد و گفت: در کاشان به دلیل هم افزایی، وحدت و همدلی که بین آحاد مردم و مسئولان در تحقق محلات اسلامی به وجود آمده، به عنوان یک الگوی موفق در کشور گسترش داده خواهد شد.

وی، با تاکید بر تحقق مردم سالاری دینی در جامعه، افزود: از نخبگان، خیرین، بسیج و آحاد مردم کاشان که با قرار گرفتن در کنار هم با استفاده از ظرفیت‌های محلی در جهت حل مسائل و مشکلات جامعه و مردم خوش درخشیدند تشکر و قدردانی می‌نمائیم.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات کشور، فرمان جهاد تبیین مقام معظم رهبری را در راستای مقابله با دشمنان در تمام ابعاد جنگ نرم دانست و گفت: امت شهیدپرور کشورمان همان طور که در برابر جنگ سخت دشمن مقاومت کرد، قطعاً اجازه نخواهند داد دشمنان در جنگ نرم نیز به اهدافشان برسند.

وی، با بیان اینکه جهاد تبیین باید بتواند دستاوردهای عظیم کشور را که به برکت مجاهدت شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا به دست آمده حفظ کند، گفت: جهاد تبیین با خدمت کردن به مردم باید به خوبی در ابعاد مختلف تبیین شود تا بتوانیم در جنگ نرم نیز همانند فتنه‌های دیگر دشمن را شکست بدهیم.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha