یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
کد خبر: 1013146
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
بهزادی امام جمعه هرمز

حوزه/ امام جمعه جزیره هرمز گفت: گاهی اوقات در کنار ساحل حرکات بسیار زننده‌ای انجام می‌شود که می‌توان گفت در شهر هرمز با این اعمال به خون شهدا خیانت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام فتح‌الله بهزادی در خطبه‌های نماز جمعه که با حضور مردم جزیره هرمز برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: باید با مفاهیم آخرالزمانی آشنا شویم تا بتوانیم به عنوان سربازان امام زمان (عج) در مسیر الهی برای پیروزی اسلام تلاش کنیم.

وی، ضمن تاکید بر توجه به موضوع امر به معروف و نهی از منکر، عنوان کرد: اگر ناهنجاری بسیار شدیدی در جامعه صورت می‌گیرد، فرد می‌تواند با تذکر لسانی همراه با احترام و به صورت مهربانانه به امر به معروف و نهی از منکر عمل کند.

امام جمعه هرمز تصریح کرد: مقابله با بی حجابی و آسیب‌های اجتماعی تنها به یک ارگان و نهاد خاص محدود نمی‌شود و تمام ارکان جامعه اعم از خانواده شهدا، انقلابیون و ... باید وارد میدان شوند.

حجت‌الاسلام بهزادی، با اشاره به این نکته که برخی از صحنه‌هایی که از جزیره هرمز در فضای مجازی منتشر می‌شود، بسیاز هنجارشکنانه است، ابراز کرد: گاهی اوقات در کنار ساحل حرکات بسیار زننده‌ای انجام می‌شود که می‌توان گفت در شهر هرمز با این اعمال به خون شهدا خیانت می‌کنند.

وی، با اشاره به این نکته که تهاجم فرهنگی در جزیره هرمز در حال پیاده شدن است، خاطرنشان کرد: بی حجابی زمینه فساد را ایجاد می‌کند و یکی از عوامل تربیت نادرست محسوب می‌شود. همه نسبت به حجابی در جامعه مسئولیت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha