پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
حنظله تاج‌الدینی

حوزه/ رئیس اداره هنرهای تصویری دفتر تبلیغات اسلامی از برگزاری جشنواره فیلم حوزه در ۶ استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حنظله تاج‌الدینی پیش از ظهر امروز در پیش نشست جشنواره فیلم حوزه (اشراق) که در مرکز رسانه و فضای مجازی دفتر تبلیغات برگزار شد، اظهار داشت:

در سال ۱۴۰۱ جشنواره فیلم حوزه(اشراق) را برگزار خواهیم کرد و در این زمینه اطلاع‌رسانی مناسب صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: اهمیت این نشست از این‌جهت است که در دفتر تبلیغات برگزار می‌شود چرا که دفتر اولین نهاد رسمی است که بعد از انقلاب به دنبال کارهای فرهنگی و تبلیغی بوده است.

تاج‌الدینی ابراز داشت: قدمت تولیدات تصویری با فرمت نگاتیو عجیب‌وغریب است چراکه ما روحانی داریم که در سال ۶۳ فیلم سینمایی بلند ساخته است که نشان‌دهنده توجه دفتر تبلیغات به موضوع فیلم‌سازی است که تاکنون مغفول مانده است.

وی بیان داشت: امسال جشنواره به‌صورت هم‌زمان در استان‌های خراسان رضوی، تهران، قم، اصفهان، خوزستان و سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره هنرهای تصویری دفتر تبلیغات اسلامی بابیان این‌که دبیرخانه این جشنواره در تهران مستقر است، تأکید کرد: فیلم در جامعه نخبگانی موردبررسی قرار می‌گیرد و این جشنواره می‌تواند پاتوقی برای سینماگران و هنرمندان باشد.

وی بابیان این‌که انتظار داریم تیمی از حوزه علمیه بر جشنواره نظارت و ارزیابی داشته باشند، تصریح کرد:محورهای جشنواره در فراخوان اعلام خواهد شد و قطعاً این جشنواره در فصل پاییز ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha