یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محامی در پیام جمعه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با جانفشانی و گذشتن از جان خود نقش مهمی در تامین امنیت جامعه دارند و همگان باید قدردان تلاش‌های این عزیزان باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زاهدان، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان اظهارداشت: یکی از راه‌های تحصیل تقوا و حفظ جامعه اسلامی پیوند با امام زمان عجل الله تعالی فرجه  است.

وی افزود: امروز جمعه سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) را به شما نمازگزاران تبریک می‌گویم و امیدوارم که خداوند عیدی ما را تعجیل در فرج امام زمان(عج) قرار دهد و قلب آن حضرت را از ما خشنود بدارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: امیدوارم که خداوند ما را از منتظران واقعی امام زمان(عج) قرار دهد و به ما توفیق دهد تا به گونه‌ای عمل کنیم تا زمینه ساز ظهور آن حضرت باشیم‌.

وی با قرائت فرازهایی از زیارت امام زمان(عج) خاطرنشان کرد: زمانی که حضرت عصر ظهور می‌کنند اسلام راستین را به آدمیان عرضه می‌دارد که به نظر مردم اسلامی نو می‌آید.

حجت الاسلام والمسلمین محامی بیان کرد: همه ادیان مژده ظهور منجی عالم بشریت را داده‌اند و امکان دارد در خصوصیات با یکدیگر اختلاف داشته باشند از این جهت می‌گویند مهدی صاحب زمان منجی همه ادیان است.

وی با بیان اینکه امروز بهار انسان‌هاست ادامه داد: بهار طبیعت را شکوفا می‌کند ظهور امام زمان(عج) مردم را شکوفا کرده و استعدادهای ظاهری و باطنی آنان را به منصه ظهور می‌گذارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: اگر ما می‌خواهیم جامعه ما یک جامعه منتظر باشد پس باید برای تقویت فرهنگ انتظار در جامعه تلاش کنیم تا مقدمات ظهور را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از راه‌های تحصیل تقوا سربازی امام زمان(عج) و حفظ نظام اسلامی و خدمت به مردم و ملت مسلمان است.

حجت الاسلام والمسلمین محامی خاطرنشان کرد: امروز که تولد امام زمان(عج) بوده روز سربازان گمنام امام زمان(عج) نیز به شمار می‌آید، سربازانی که همواره برای حفظ امنیت جامعه اسلامی تلاش می‌کنند.

وی با تاکید بر اقدامات سربازان گمنام امام زمان(عج) افزود: امنیت نعمت بزرگی مانند سلامتی بوده و وقتی که از دست می‌رود قدردان آن خواهیم بود پس باید برای حفظ این امنیت تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جامعه بین المللی که برای جنگ اوکراین هیاهو می کنند چرا برای جنایت عربستان کاری نمی‌کنند و این عجیب است که مدعیان مبارزه با تبعیض نژادی چیزی نمی‌گویند.

وی بیان کرد: ما با خونریزی ها در هر جا که هست مخالفت می‌کنیم و امیدواریم خداوند با ظهور حضرت حجت(عج) حکومت های ظالم از بین ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین محامی خاطرنشان کرد: در سالی که روزهای پایانی آن را سپری می‌کنیم دولت جدید آمد نیروهای جدیدی سر کار آمدند و البته انتظار جدیدی به وجود آمد پس خدمتگذاران باید تلاش کنند تا در سال جدید شاهد فرج و گشایش در همه عرصه ها باشیم.

وی ادامه داد: دیروز سفر رئیس قوه قضائیه را به زاهدان داشتیم و در رابطه با مسائل استان گفت‌وگو شد و با توجه به وسعت استان و کثرت پرونده‌ها تاکید کردیم تا از بین نیروهای بومی نیروی انسانی مورد نیاز تامین شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha