دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
حمزه بیدادی

حوزه/ امیر سرتیپ دوم بیدادی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی نظامی راهیان نور ارتش گفت: بدون شک راهیان نور یک آوردگاه فرهنگی است که می‌تواند اثر بی‌بدیلی در این امر داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اهواز، امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب، امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فرهنگی نظامی راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی که در منطقه آب تیمور برگزار شد، با تقدیر از برگزارکنندگان این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه امروز به همت رزمندگان قرارگاه منظقه‌ای جنوب غرب، نیروهای پدافند، نیروی زمینی و هوایی ایجاد شده و امسال بعد از وقفه دو ساله‌ که به دلیل شرایط کرونایی ایجاد شده بود، توانستیم خدمتگزار زائران راهیان نور باشیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب با اشاره به بحث جهاد تبیین و جنگ‌های شناختی افزود: امروز عرصه نبرد مقداری با گذشته متفاوت شده و دشمن به جای کشورگشایی، مردم و به ویژه جوانان را نشانه رفته تا آنها را در شناخت، یقین و باور دچار تزلزل کند.

وی با بیان اینکه بدون شک راهیان نور یک آوردگاه فرهنگی است که می‌تواند اثر بی‌بدیلی داشته باشد اضافه کرد: در همین یادمان‌ها و نمایشگاه‌ها و در این سرزمین مقدس است که می‌توانیم پیشینه قوی و فرهنگ و ایثار و شهادت و جانفشانی رزمندگان و حماسه‌هایی را که آفریده شده، به نسل جدید و نیروی جوان منتقل کنیم و تا بدانند برای سرافرازی ایران در منطقه و جهان، چه زحماتی کشیده شده است.

امیر سرتیپ دوم بیدادی تصریح کرد: ما می‌توانیم راه را برای نسل جدید هموار و کمک کنیم که در ادامه راه ثابت‌قدم باشند تا بتوانند اهداف عالیه نظام را پشت سر بگذارند و به قله و جایگاه‌های رفیعی دست یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha