دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
پارسایی فر

رئیس حوزه هنری استان بوشهر در جمع خبرنگاران به تشریح ویژه‌ برنامه‌های بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در استان بوشهر پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، امید پارسایی فر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با تشریح ویژه‌ برنامه‌های بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در استان بوشهر، گفت: در این هفته که از ۲۰ تا ۲۷ فروردین‌ ادامه دارد ویژه‌ برنامه‌های فرهنگی هنری متعددی در سطح استان برگزار می‌شود.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر افزود: هفته هنر همزمان با سالروز شهادت شهید آوینی سید شهیدان اهل‌قلم بوده و به مدت یک هفته فرصتی برای گرامیداشت هنر انقلاب اسلامی و توجه به هنر انقلاب است.

وی بیان کرد: در اجرای برنامه توجه ویژه به مساجد و همچنین پرهیز از نگاه مرکز گرایانه سعی داریم برنامه‌هایی را در شهرستان‌ها برگزار کنیم.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر یادآور شد: برگزاری نمایشگاه پوستر و هنرهای تجسمی، هنر در مسجد، زنگ هنر در مدرسه، برگزاری نشست تخصصی شعر و قصه هنر انقلاب، اکران مردمی فیلم «موقعیت مهدی» در اقصی نقاط استان بوشهر از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی است.

پارسایی فر تصریح کرد: برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، تقدیر از روحانیون هنرمند،یاد شهدای هنرمند ، یاد پیشکسوتان هنر انقلاب ،حضور هنرمندان در صداوسیمای مرکز استان، تولید محتوا در عرصه اجتماعی جهت معرفی آثار، فضاسازی شهری و نصب پرتابل و بیلبورد شهری ازجمله برنامه‌های تدارک دیده‌شده می‌باشد.

دبیر هفته هنر انقلاب اسلامی بوشهر خاطرنشان کرد: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا شهر بوشهر، دیدار هنرمندان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری از دیگر برنامه‌های مهم هفته گرامیداشت هنر انقلاب می‌باشد. همچنین به‌منظور بررسی مشکلات فعالان حوزه فرهنگ و هنر استان نشستی نیز با استاندار بوشهر پیش‌بینی‌شده که به‌زودی زمان آن مشخص می‌شود

پارسایی فر افزود: در این هفته کاروان هنر انقلاب از دلوار تا دیر، تقدیر و تجلیل از هنرمندان شاخص انقلاب، نصب سردیس شهید آوینی رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال جاری بنام سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرینی از سوی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: دراین‌ارتباط سعی داریم در برنامه‌های آتی به این مهم توجه ویژه داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha