یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
نماینده ولی‌فقیه در کردستان

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: گروه‌های سیاسی از دودستگی و تفرقه دوری کرده و با همکاری مسئولان در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، جمعی از نیروهای انقلابی کردستان امروز با حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در این استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در این دیدار بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام همه نیروهای انقلابی و لزوم استفاده از ظرفیت‌های ملی و استانی برای پیشرفت و توسعه استان تأکید کرد و اظهار داشت: گروه‌های سیاسی از دودستگی و تفرقه دوری کرده و با همکاری مسئولان در راستای حل مشکلات مردم تلاش کنند.

وی، خواستار افزایش تلاش مسئولان در راستای رونق تولید، حمایت از کارآفرینان و بهبود شرایط اشتغال استان شد و گفت: ماهانه بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ نفر مراجعه مردمی داریم که با تنگناها و مشکلات مالی مواجه‌اند که امیدواریم در دولت جدید عمده دغدغه‌ها برطرف شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه رویکرد دولت سیزدهم امیدآفرین است، خاطرنشان کرد: در دیدار اخیر مسئولان و کارگزاران نظام با رهبر معظم انقلاب اسلامی، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی از تسویه ۵۳هزار میلیارد تومان بدهی دولت سابق از زمان استقرار دولت جدید خبر داد که این اقدام بزرگی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی، ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان را فرصت خوبی برای ایجاد اشتغالزایی جوانان در استان عنوان کرد و ابراز داشت: امیدواریم که در این دولت اتفاقات خوب برای کشور ایجاد و جوانان بتوانند کارهایشان را به خوبی پیش ببرند.

در ادامه این دیدار برخی از نیروهای انقلابی کردستان هر کدام به ایراد سخنرانی و ارائه راهکار برای حل مشکلات حوزه‌های مختلف در استان پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha