جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
تصاویر/ مراسم بزرگداشت شهدای دانش آموز افغانستانی درکاشان

حوزه / بزرگداشت شهدای دانش آموز منطقه هزاره افغانستان، به همت هیئت محبان حضرت ابوالفضل(ع)، در پارک شهدای ناجی آباد کاشان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، بزرگداشت شهدای دانش آموز منطقه هزاره و دیگر شهدای افغانستانی به همت هیئت محبان حضرت ابوالفضل(ع)، شامگاه چهارشنبه ۷ اردیبهشت۱۴۰۱در پارک شهدای ناجی آباد کاشان برگزار شد.

حجت الاسلام سید روح الله سجادی از همرزمان شهدای لشکر فاطمیون، انقلاب اسلامی ایران را نعمت ارزشمندی برای مسلمانان جهان دانست و گفت: بزرگترین نعمتی که خداوند متعال بعداز ۱۴۰۰سال پس از بعثت پیامبراکرم (ص) به بچه مسلمانان داده ، نعمت بزرگ انقلاب اسلامی ایران می باشد.

وی، ولایت فقیه را بزرگترین نعمت در ایجاد وحدت اسلامی دانست و ادامه داد: انقلابیون عراق، پاکستان، افغانستان، سوریه، فلسطین، لبنان و یمن زیر پرچم حاج قاسم سلیمانی حول محور ولایت جمع شده اند.

موسوی افزود: لشکر فاطمیون افغانستان همانند دیگر ملیت های مسلمان در دفاع از حرم اهل بیت (ع) شهدای زیادی را تقدیم اسلام کرده است.

حاج اصغر رجایی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در این مراسم به نقش لشکر فاطیمون در مبارزه با گروه تروریستی داعش اشاره کرد و گفت: این عزیزان در جبهه های مقاومت به عشق حضرت زینب (ع) با ایثار و فداکاری، حماسه های ماندگاری در دفاع از حریم اهل بیت (ع)خلق کردند.

وی، با محکوم کردن حادثه تروریستی هزاره افغانستان که منجر به شهادت تعدادی از دانش آموزان مظلوم افغانستان شد، افزود: ما خودمان را در غم خانواده های این شهیدان عزیز و مردم افغانستان شریک می دانیم.

رجایی عنوان کرد: هیچ موقع جانفشانی های رزمندگان فاطمیون در عملیات های مختلف سوریه علیه تروریست های وهابی، داعشی، سلفی و تکفیری را فراموش نمی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha