دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024

حوزه/ سردار جوانی گفت:سنگهای در دستان مبارزین واقعی سرزمین های اشغالی، امروز به برکت نگاه آسمانی امام(ره) و تدابیر رهبر معظم انقلاب و حرکت مجاهدانه مرد میدان شهید سردار سلیمانی، به پهپادها و موشک های نقطه زن تبدیل شده که کل پهنه رژیم اشغالگر را به آتش می کشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، سردار یدالله جوانی، پیش از ظهر امروز در مراسم روز جهانی قدس اصفهان اظهار مرد: روز قدس یک هدیه الهی بود که بر قلب امام راحل نازل شد و ایشان با اعلام روز جمعه پایانی ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس یک روز ماندگار و گرانسنگ را بجا گذاشتند که آثار ارزشمند آن امروز در جهان آشکار است.
وی بیان کرد: دو سؤال در افکار عمومی مطرح است یک اینکه چرا ما باید دخالت در سیاست دیگران کنیم و چرا باید نیرویی بنام نیروی قدس سپاه داشته باشیم و چرا باید از ملت فلسطین حمایت کنیم و چرا بلند اعلام کنیم از هر ملتی که در برابر رژیم اسراییل ایستاده ما پشتیبانی کنیم.
سردار جوانی افزود: سؤال گروه دوم این است که آیا واقعا آزادی قدس شریف را خواهیم دید و آیا مردم فلسطین پیروز می شوند و ایران در مسیر درست گام نهاده است.
وی عنوان کرد: کسانی که مطرح می کنند چرا روز قدس، چرا حمایت و چرا رویکرد حمایت بین المللی، اگر بدانند فلسطین چگونه اشغال شد و چه اهدافی داشتند پاسخ خود را خواهند گرفت.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: ۷۵سال قبل سرزمینی متعلق به رژیم صهیونیستی وجود نداشت، بلکه کشورهای اروپایی و در رأس آنها امریکا برای ایجاد مانع و سد مستحکم در برابر وحدت امت اسلامی سناریویی را طراحی مردند مه باید در سرزمین فلسطین یک رژیم غیر اسلامی اسراییل تشکیل سود و به مرور در تمام ساختارهای کشورهای اسلامی اعم از اقتصادی اجتماعی و فرهنگی نفوذ کند و بفکر احیا ومجد و عظمت گذشته خود باشند.
وی خاطرنشان کرد: برهمین اساس امام راحل از رژیم صهیونیستی با تعبیر غده سرطانی نام می برند که اگر با سرطان مقابله نشود این سرطان پیکره اسلام را خواهد گرفت.
سردار جوانی تصریح کرد: اما در پاسخ به سوال کنندگان گروه دوم که آیا ما در مسیر حمایت از فلسطین موفق خواهیم شد و رژیم صهیونیستی محو خواهد شد، این است که اگر شرایط و وضعیت های چند یال اخیر رژیم صهیونیستی را در جهان مشاهده کنند مشاهده خواهند کرد که شرایط اضمحلال رژیم صهیونیستی مشهود است.
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه اشاره ای به تاریخ پیوند کشورهای منطقه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و پیمان کمپ دیوید و خباثت و تهدید مستکبرینی چون آمریکا و انگلیس برای همبستگی کشورها به نفع رژیم اشغالگر اسرائیل داشت و گفت: مگر می شود ما شیعه علی بن ابی طالب(ع) و مسلمان باشیم و در حمایت از مظلومین برنیاییم و در برابر ظالم نایستادیم.
سردار جوانی ابراز کرد: سنگهای در دستان مبارزین واقعی سرزمین های اشغالی، امروز به برکت نگاه آسمانی امام(ره) و تدابیر رهبر معظم انقلاب و حرکت مجاهدانه مرد میدان شهید سردار سلیمانی، به پهپادها و موشک های نقطه زن تبدیل شده که کل پهنه رژیم اشغالگر را به آتش می کشد.
وی تاکید کرد: شهید سلیمانی به عنوان سرباز ولایت یک جبهه بین المللی برای آزادی قدس شریف ایجاد کرد، به نحوی که امروز به محور مقاومت اسلامی تبدیل شده که جرائت و جسارت را از مستکبرین در منطقه گرفته است.
سردار جوانی اظهار کرد: امروز سران اسرائیل اشغالگر متاثر از حضور و حمایت ملت های آزادی خواه و در رأس آنها ملت ایران اعلام می کنند اسراییل اشغالگر دیگر امکان بقا ندارد و چه بسا زودتر از ۲۵سال آینده، نابودی صهیونیستی را می‌بینند.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha