یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
حوزه گیلان

حجت الاسلام نعیمی گفت: بعد از این که «سلام فرمانده» در سطح کشور پخش شد، از کشورهای مختلف مثل سوریه، لبنان و فرانسه از ما درخواست پخش با زیرنویس کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، جلسهای با حضور حجت الاسلام والمسلمین قاسم علیپور مدیر حوزه علمیه گیلان و حجج اسلام الاسلام شعبانی مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین علی(ع) رشت و سعید نعیمی تهیه کننده سرود «سلام فرمانده»، در مدیریت حوزه علمیه استان برگزار شد.

حجت الاسلام نعیمی درباره تشکیل گروه سرود «ماح»، گفت: گروه سرود «ماح» (ملت امام حسین) را در سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی تشکیل دادیم، اعضای گروه سرود ماح بیشتر دهه نودی‌ها هستند.

وی افزود: بعد از این که «سلام فرمانده» در کشور پخش شد، از کشورهای مختلف مثل سوریه، لبنان و فرانسه از ما درخواست پخش با زیرنویس کردند.

تهیه کننده سلام فرمانده ادامه داد: در این مسیری که برای تهیه «سلام فرمانده» کار می‌کردیم، عنایت امام زمان(عج) و دعای خیر پدر و مادر بود که باعث موفقیت و محبوبیت «سلام فرمانده» در دل این ملت عزیز شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه ابراهیمی IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۸
    3 0
    تشکر از زحمات با ارزشتان ما دراختیاراباد شهری در کرمان دوست داریم با حضور حجت الا سلام سعید نعیمی این سرود زیبای سلام فرمانده را اجرا کنیم می شه یک راهنمایی به ما داشته باشید تو رو خدا جواب بدهید
  • فاطمه IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۰۳
    0 1
    عالی زیبا و دلنشین