یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
ز

حوزه / امام جمعه قمصر گفت: همان طور که با همدلی، تلاش و ایستادگی بر کرونا غلبه کردیم، بر قطع ریشه های فساد، قطع دستان دزدان بیت المال و درمان بیماری ۵۰ ساله اقتصاد کشور نیز غلبه خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمد حسین کتابچی، در خطبه های این هفته نماز جمعه قمصر در مصلای این شهر با تاکید بر رفتار خوب و محبت آمیز با پدر و مادر، تصریح کرد: بالاترین ثواب نصیب کسانی می شود که پدر و مادر را محزون و اندوهگین نکنند و با آنها مهربانی و رِفق و ملایمت به خرج ‌دهند.

امام جمعه قمصر در ادامه با گرامیداشت سالگرد رحلت معمار کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، افزود: اثر کاری که شهدای ۱۵ خرداد سال ۴۲، شهدای انقلاب و رزمندگان دوران دفاع مقدس انجام داده اند برای نسل جوان تبیین شود.

حجت الاسلام کتابچی با بیان اینکه آینده انقلاب روشن است، عنوان کرد: همان طور که کسی تصور نمی کرد به خاطر عدم امکان واردات واکسن کرونا این بیماری مهار شود، اما با تلاش دانشمندان کشورمان واکسن این ویروس منحوس تولید شد و دیروز هم خبر خوش بدون فوتی کرونا را بعد از دو سال و صد روز شنیدیم، قطعا در رفع بسیاری از مشکلات دیگر نیز موفق خواهیم شد .

امام جمعه قمصر، حل مشکلات اقتصادی را نیازمند همراهی و همکاری مردم و مسئولان دانست و ابراز داشت: همان طور که با همدلی، تلاش و ایستادگی بر کرونا غلبه کردیم، بر قطع ریشه های فساد، قطع دستان دزدان بیت المال و درمان بیماری ۵۰ ساله اقتصاد کشور نیز غلبه خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha