یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
ف

حوزه / رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه منطقه کاشان با بیان اینکه امام خمینی(ره) به ملت ایران کرامت و عزت داد، تصریح کرد: امروز امام خمینی (ره) از ما انتظار دارد که از ولی فقیه زمان امام خامنه ای دفاع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمدحسین حلاجی مفرد شامگاه جمعه در مراسم سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در مسجد جامع نوش آباد با مروری بر ابعاد شخصیتی و مدیریتی امام خمینی (ره)، اظهار داشت: حضرت امام خمینی(ره) پـس از انبیای الهی و معـصومان (ع) ممتازترین شخصیت تاریخ بشریت است که با اندیشه های بلند الهی و تلاش های صادقانه خویش مسیر تاریخ را دگرگون کرد و منشاء تحولات عظیمی‌در ایران و جهان گردید.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه منطقه کاشان، به سه رسالت پیامبران و انبیاء الهی اشاره کرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر ، بیان حلال و حرام الهی و آزادی انسان ها از بندها و غل و زنجیرها مهمترین رسالت انبیاء الهی بوده است .

وی، هدف امام خمینی(ره) از انقلاب را احیای اسلام و عقلانیت در جامعه دانست و تصریح کرد: دلیل این که امام فرمود حفظ نظام اسلامی اوجب واجبات است، چون احیاگر قرآن، اسلام و عدالت در سطح جهان می باشد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه منطقه کاشان با بیان اینکه امام خمینی (ره) به ملت ایران کرامت و عزت داد، تصریح کرد: امروز امام خمینی (ره) از ما انتظار دارد که از ولی فقیه زمان امام خامنه ای دفاع کنیم.

حجت الاسلام حلاجی مفرد با بیان اینکه دشمنان به دنبال القاء ناکارآمدی نظام اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: دشمن تلاش دارد تا به افکار عمومی این طور القا کند که نظام اسلامی ایران در مقابل مشکلات اقتصادی ناکارآمد است.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه منطقه کاشان تصریح کرد: معتقدیم حتی اگر مشکلات اقتصادی هم برطرف شود باز هم مزدوران و مستکبران عالم نقشه های دیگری را برای جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha