سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ بازدید نماینده ولی فقیه درکاشان از مرکزآموزش وفنی حرفه ای ناجی آبادکاشان

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای لازم است که متناسب با نیازهای جامعه نیروهای ماهر و متخصص را تربیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی امروز در بازدید دو ساعته از مرکز آموزش فنی حرفه‌ای ناجی آباد، ضمن تبریک عید غدیر، با تقدیر از فعالیت‌های آموزشی این مرکز، اظهار داشت: مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای لازم است که متناسب با نیازهای جامعه نیروهای ماهر و متخصص را تربیت کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان، به وجود مربیان متخصص در رشته‌های مختلف در این مرکز اشاره و تصریح کرد: باعث خوشحالی است که بعضی از رشته‌هایی که در این مرکز آموزش داده می‌شود را می‌توان با سرمایه گذاری دو میلیون تومانی، محصولاتی را تولید و به کشورهای مختلف صادرات کرد که موجب ارز آوری برای کشور می‌شود.

وی بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی آشپزی نیز تاکید کرد و گفت: به دلیل وجود بیش از هزار هیئت مذهبی در کاشان لازم است مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای این شهرستان، برای برگزاری دوره‌های آموزش آشپزی برنامه‌ریزی داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، تصریح کرد: به دلیل عدم توانایی قشرهای محروم جامعه در پرداخت شهریه مهارت آموزی در آموزشگاه‌های آزاد، مراکز آموزش و فنی حرفه‌ای حتی الامکان نسبت به برگزاری دوره‌های مورد نیاز این قشر از جامعه نیز اقدام کند.

حسین رمضانپور رئیس مرکز آموزش فنی حرفه‌ای ناجی آباد کاشان نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها، حضور نماینده ولی فقیه در کاشان در این مرکز را فرصتی ارزشمند برای اساتید، مربیان و کارکنان در راستای تبیین رسالت‌های این مرکز دانست و اظهار داشت: مرکز فنی و حرفه ای ناجی آباد با مهارت آموزی رشته‌های مختلف از جمله lT، خیاطی، طراحی نقشه‌های ساختمانی، برنامه نویسی و رشته های دیگر به دانشجویان، نخبگان و دیگر اقشار جامعه، یکی از مراکز تاثیرگذار در تربیت نیروی ماهر و مورد نیاز واحدهای صنعتی، اداری و خدماتی منطقه کاشان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه طی سه ماه گذشته بیش از۲۹۵۸۷ نفر ساعت، در رشته‌های مختلف در این مرکز آموزش دیده‌اند، خاطرنشان کرد: به ترتیب طی این مدت ۳۷۸۲ نفر ساعت نیروهای مسلح، ۱۷۱۶۵ نفر ساعت مرکز ثابت، ۳۱۰۵ نفر صنایع و صنوف و ۵۵۳۵ نفر ساعت، جوار دانشگاه در رشته‌های مختلف در این مرکز آموزش دیده‌اند.

انتهای پیام. /

مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای نیروهای ماهر متناسب با نیاز جامعه تربیت کنند

مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای نیروهای ماهر متناسب با نیاز جامعه تربیت کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha