شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
تبریز

حوزه/ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: گرفتاری‌هایی وجود دارد که اگر خوب تبیین شوند، امیدواری در دل مردم ایجاد می‌شود و کمک کننده تحقق شعارهای بسیار والایی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام محمد انوری، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی، امروز در مراسم گرامیداشت شهدای هفته دولت که در دانشگاه تبریز برگزار شد، گفت: با انفاس قدسی حضرت امام(ره) وعده‌های الهی در قالب تحقق انقلاب اسلامی در پیش گرفته شد و به برکات خون شهدا تحقق و بر اساس معارف دینی نظام‌سازی شدند که عمده کار بر دوش دولت بوده است.

وی ادامه داد: دولت‌های مختلفی روی کار آمده و تلاش‌های بسیاری انجام شده است و در راستای تحقق وعده‌های الهی نیز گام‌های بلندی برداشته شده اما همچنان برای رسیدن به آرزوهای خود مسیر طولانی داریم و نیازمند دولتی کارآمد که اهل قیام و اقامه باشد، هستیم.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی افزود: آنچه ما از دولتمردانی که به درجه شهادت نائل آمده‌اند، آموخته‌ایم، این است که افراد برای تحقق وعده‌های الهی اهل قیام بودند اما برای اینکه حرفی برای گفتن در عرصه‌های بین‌المللی داشته باشیم، باید این وعده‌های الهی تحقق پیدا کنند و این نیازمند تلاش شبانه روزی با همت عالی است که تاکنون خوب رقم زده شده، اما خوب تبیین نشده است.

وی گفت: گرفتاری‌هایی وجود دارد که اگر خوب تبیین شوند، امیدواری در دل مردم ایجاد می‌شود و کمک کننده تحقق شعارهای بسیار والایی خواهد بود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی در پایان تاکید کرد: تلاش‌های بسیاری در زمینه‌ی تحقق وعده‌های الهی در دولت انجام شده است اما کافی نبوده و اقدامات دیگری هم باید انجام شود؛ با حمایت از دولت باید در راستای تحقق وعده‌های الهی گام‌های بلندی برداریم که اگر محقق شوند، امید در دل مردم و جوانان بیشتر می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha