یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
تصاویر/ رژه نیروهای مسلح در شهرستان ارومیه

حوزه/ استاندار لرستان با بیان اینکه دفاع مقدس، جنگ برای سیطره جویی و کشورگشایی نبوده است، تصریح کرد: دفاع مقدس دفاع از نوامیس و هویت وطن بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،فرهاد زیویار، استاندار لرستان، امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح خرم آباد که به مناسبت هفته دفاع مقدس در محله چهار باغ خرم آباد، برگزار شد، با اشاره به اینکه دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای ملت ایران و آزادی خواهان جهان است، گفت: دفاع مقدس تبلور ایثار و فداکاری رزمندگان در دفاع از اهداف اسلام و انقلاب بود.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس یادآور رشادت های جوانان این مرزبوم در مقابله با دشمنان و زورگویان بود، اظهار کرد: دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای عبرت آموزی ملت ایران و دیگر ملت های آزادی خواه جهان برای دشمن شناسی و استکبار ستیزی است.

استاندار لرستان با بیان اینکه دفاع مقدس، جنگ برای سیطره جویی و کشورگشایی نبوده است، خاطر نشان کرد: دفاع مقدس دفاع از نوامیس و هویت وطن بود.

زیویار در پایان با بیان اینکه امروز همه باید دستاوردهای دفاع مقدس را گرامی بداریم، گفت: تلاش کنیم دستاوردهای دفاع مقدس به نسل جوان معرفی شود تا در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه کوشا باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha