چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
المصطفی

حوزه/ در کشمیر ارائه این آموزش ها بسیار لازم و ضروری است. کشمیر مردمی انقلابی و دوستدار جمهوری اسلامی دارد و این مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی را الگوی خود قرار داده اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام مرادی دولت آبادی در دیدار جمعی از مدیران مؤسسه آموزش های کوتاه مدت با آقای موسوی فعال فرهنگی اجتماعی و وزیر سابق فناوری کشمیر و حجت الاسلام سیدمظفر مدنی، به ظرفیت های مؤسسه آموزش های کوتاه مدت در ارائه آموزش ها در قالب حضوری و از راه دور اشاره و آمادگی مؤسسه را در ارائه خدمات به نخبگان و فرهیختگان را اعلام داشت.

معاون پذیرش و ارتباطات این مؤسسه، همچنین گسترش آموزش زبان فارسی را از دیگر ظرفیت های مؤسسه عنوان کرد که در این زمینه پذیرای علاقه مندان این حوزه هستیم.

در ادامه آقای موسوی وزیر سابق فناوری کشمیر با استقبال از فعالیت های علمی و آموزشی مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و فرصت های مطالعاتی جامعة المصطفی عنوان داشت: در کشمیر ارائه این آموزش ها بسیار لازم و ضروری است. کشمیر مردمی انقلابی و دوستدار جمهوری اسلامی دارد و این مردم نظام مقدس جمهوری اسلامی را الگوی خود قرار داده اند.

وی خواستار گسترش آموزش زبان فارسی از طریق مجازی و حضوری شد و افزود: تولیدات علمی و استفاده از اساتید این موسسه از جمله ظرفیت ها است که باید از آن نهایت بهره برداری را داشته باشیم.

 موسوی ضمن اظهار خرسندی از ارتباط با مؤسسه آموزش های کوتاه مدت و آشنایی با فعالیت های این مرکز و خدمات علمی و فرهنگی به مسلمانان و غیر مسلمانان در سراسر دنیا ابراز امیدواری نمود این ارتباط به بهترین وجه ممکن حفظ شود و همه اقشار به ویژه مسلمانان از دستاورد آن بهره کافی ببرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha