یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ |۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 16, 2024
آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در دیدار با خانواده شهدا

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: شهدای عزیز نه تنها ایران اسلامی بلکه جهان اسلام را نگه داشتند و آنها سرمایه های ارزشمند کشورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در دیدار با خانواده های شهدای سرافراز فرض الله رحیمی و شهروز سوری، گفت: شهدا استوانه های مستحکم تقوا و ایثار نظام هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: شهدای عزیز نه تنها ایران اسلامی بلکه جهان اسلام را نگه داشتند و آنها سرمایه های ارزشمند کشورند.

وی با تقدیر و تجلیل از خانواده های شهدا افزود: خانواده های معظم شهدا عزیز هستند و احترام بین آحاد مردم دارند. مسئولان وظیفه دارند موجبات تکریم و رضایت آنان را فراهم نمایند.

شهدای سرمایه های ایران اسلامی اند

زندگی نامه شهید فرض الله رحیمی

شهید فرض اله رحیمی سال ۱۳۴۲در یک خانواده مذهبی در شهرستان هرسین دیده به جهان گشود و دوران تحصیل را تا مدرک سیکل را به پایان رساند.

شهید در تظاهرات دوران انقلاب شرکت فعال داشت و در خلال جنب و جوش فعالیت برای پیروزی انقلاب، از ناحیه زانو مجروح و در بیمارستان بستری شد .

بعد از پیروزی انقلاب در سال ۱۳۶۱ به خدمت مقدس سربازی اعزام گردید و در منطقه جنوب در چندین عملیات بزرگ شرکت کرد و در سال۱۳۶۳ خدمت خود را به پایان رساند. بعد از مدت کوتاهی در شهر کرمانشاه مجدد به صورت داوطلب به جبهه اعزام گردید و در تیپ نبی اکرم(ص) واحد اطلاعات عملیات مشغول انجام وظیفه شد.

او آموزش غواصی را در شهر بندرانزلی گذراند و به عنوان مربی غواصی واحد اطلاعات و عملیات به تیپ نبی اکرم(ص) برگشت که همزمان شد با عملیات والفجر۹ که تیپ نبی اکرم(ص) در منطقه مستقر بود ودر عملیات مذکور شرکت کرد و مجروح شد.

شهید رحیمی همیشه در حال تلاش برای دفاع از انقلاب بود و در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه هم شرکت کرد و در مقابل پاتک های دشمن بعثی مقاومت می کرد تا اینکه بعدازظهر روز ۱۷ اسفند ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای پنج به درجه رفیع شهادت نائل گردید و به اربابش سید الشهدا(ع) پیوست.

یادش گرامی و راهش پر رهرو باد

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha