دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
تصاویر/ رزمایش محمد رسوال الله در بوشهر

رزمایش دریایی منطقه‌ای «محمد رسول الله» امروز در آبهای خلیج فارس با حضور نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و فرمانده مرزبانی فراجا برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، رزمایش دریایی منطقه‌ای «محمد رسول الله» امروز در آبهای خلیج فارس با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و سردار احمد گودرزی فرمانده مرزبانی فراجا برگزار شد.

این رزمایش برای اولین بار در آب‌های خلیج فارس به مساحت دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع در منطقه عمومی رزمایش پایگاه دریابانی بوشهر برگزار شد.

هدف از برگزاری این رزمایش ارتقای توان عملیاتی، تعامل با ارگان‌های فعال در حوزه دریا، استفاده از سیستم‌های الکترونیکی و نهادینه کردن فرهنگ بی‌سیم‌های دریایی در ماموریت‌ها با رعایت مولفه‌های ایمنی بود.

سردار احمد علی گودرزی در این رزمایش گفت: سعادت کشورهای منطقه در این است که امنیت خلیج فارس را خودمان تأمین کنیم زیرا کسی دلسوز ما نیست. این رزمایش با سلاح‌های سبک، نیمه سنگین و سنگین در دریا برای اولین بار با حمایت نیروهای مسلح مستقر در استان‌های جنوبی کشور انجام شد که تبادل ارزشمند تجارب اتفاق افتاد و این به ما کمک می‌کند تا هرگونه تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه سیستم‌های پیشرفته‌ای که به دست جوانان ما ساخته شده در این رزمایش رونمایی شد، ادامه داد: شناورهایی که امروز در رزمایش قرار گرفتند به دست جوانان انقلابی کشورمان در برابر چشم همه قرار داده شد؛ خلیج فارس خط قرمز ما است و ما هرگونه اقدام ضد امنیتی در حوزه خلیج فارس را پاسخ خواهیم داد و این موضوع را دریادلان ما اثبات کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha