پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ |۲۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | Jun 6, 2024
کد خبر: 1048787
۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸
روح الله حریزاوی

حوزه/ دوستان انقلابی، بدانید دشمن تمایل دارد به‌جای پرداختن به علل و آثار پدیده‌های اجتماعی، به معالیل بپردازیم و سرگرم نفی و اثبات حجاب اجباری و گشت ارشاد بمانیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام روح الله حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در متنی اینگونه آورده است:

مدتی است که دشمنان اسلام و سکولارهای مسلمان در یک طرح هماهنگ، دوگانه‌هایی حول حجاب اجباری و گشت ارشاد به راه انداخته‌اند و در کنار تلاش برای تغییر سبک زندگی جوانان، براندازی حاکمیت دینی را در ایران اسلامی را نشانه گرفته‌اند.

در کنار جنگ تبلیغاتی دشمن، آنچه بیش از همه به حفظ این دوگانه‌ها کمک می‌کند، انفعال تجددگرایان و تعصب تحجرگرایان جامعه مذهبی ماست.

گیجی و سردرگمی دوستان حزب‌اللهی در مواجهه با فریب‌خوردگان این جنگ تبلیغاتی، آنجا خودش را نشان می‌دهد که راهبردهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب را مورد غفلت یا تغافل قرار می‌دهند.

تصریحات این رهبر حکیم در ترسیم نقشه دشمن، دلالت بر لزوم پرداختن به نتایج و عاقبت بی‌حجابی دارد که عبارت‌است از بی‌هویتی و پوچی که در زندگی زن‌غربی مشهود است.

بسیار واضح است که وقتی مسامع و افکار یک جامعه نسبت به یک امر دارای موضع است، برای تبیین آن باید از زاویه دیگری به مسئله پرداخت و در مانحن فیه به‌جای تکرار شرعیت حجاب و وجوب ارشاد جاهل، به آثار اجتماعی فقدان این امور پرداخت.

این یعنی پرهیز از بازی در زمین مین‌گذاری شده دشمن و خودداری از تکمیل نقشه او و ممانعت از وقوع در بازی باخت باخت.

آنچه مایه تاسف است این است که برخی هواداران این رهبر مظلوم، تلاشی برای فهم دلالت‌های کلامش نشان نمی‌دهند و بدون اندکی تامل به تکرار اعتقادات فقهی و اتهام‌زنی به سایرین می‌پردازند.

این طلبه ناچیز ضمن تشکر از منتقدان دلسوز و تعجب از توهین‌های صورت‌گرفته، همگان را به دقت در ابعاد این جنگ شناختی همه‌جانبه دعوت می‌کنم و توصیه می‌کنم به چگونگی تغییر تاکتیک و تکنیک در جنگ نرم بیندیشند.

دوستان انقلابی، بدانید دشمن تمایل دارد به‌جای پرداختن به علل و آثار پدیده‌های اجتماعی، به معالیل بپردازیم و سرگرم نفی و اثبات حجاب اجباری و گشت ارشاد بمانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha