جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ |۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 14, 2024
برگزاری تورهای حرم‌شناسی ویژه دانش‌آموزان در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ سرپرست آموزش و پرورش استان لرستان گفت: آموزش و پرورش با همکاری حوزه های علمیه و با حضور روحانیون و مبلغان در مدارس تمام تلاش خود را برای تربیت نسلی مومن، متعهد و انقلابی بکار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، رضا عزتی، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان لرستان امروز در گردهمایی سالانه ائمه جمعه، رؤسای آموزش و پرورش، معاونان تبلیغ حوزه های علمیه و مدارس علمیه لرستان و مدیران و مربیان مدارس مناطق مختلف استان که در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شد، گفت: آموزش و پرورش با همکاری حوزه های علمیه و با حضور روحانیون و مبلغان در مدارس تمام تلاش خود را برای تربیت نسلی مومن، متعهد و انقلابی بکار گرفته است.

وی با بیان اینکه در سند تحول بنیادین روی نیروی انسانی توجه ویژه ای شده است، افزود: این مسئله مهمترین عامل در ایجاد موقعیت مطلوب تعلیم و تربیت است .

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه دشمن امروز تمام هدف خود را برای تضعیف روحیه اعتقادی و انقلابی نهاد خانواده و بین دانش آموزن بکار گرفته است، خاطر نشان کرد: دشمن برای کمرنگ شدن مسأله عفاف و حجاب در مدرسه تلاش از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

عزتی در پایان با اشاره به اینکه برای تعمیق فرهنگ عفاف و حجاب برنامه ها و نشست های متعددی برای دانش آموزان برگزار شده است، گفت: در این راستا بیش از ۴۵۰ چادر با شعار «چادر، حجاب برتر» بین دانش آموزان دختر در مدارس توزیع شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha