سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
حضور سبزپوشان تیپ زرهی حضرت حجت(عج) در مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی(ره) اهواز

فرمانده و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه تیپ زرهی حضرت حجت(عج) با پدر شهید "سیدعبدالامیر مجتهدزاده" نوه آیت الله بهبهانی(ره) دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، فرمانده و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه تیپ زرهی حضرت حجت(عج) امروز با پدر شهید "سیدعبدالامیر مجتهدزاده" نوه آیت الله بهبهانی(ره) و متولی مدارس علمیه و موقوفات معظم له در استان خوزستان دیدار کردند.

در این دیدار که در محل مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی(ره) اهواز برگزار شد، فرمانده، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و مسئول معاونت فرهنگی تیپ ابتدا باحضور در مقبره آیت الله بهبهانی(ره) اهواز فاتحه ای را قرائت کردند.

سردار عبدالعلی صفری، فرمانده تیپ زرهی حضرت حجت(عج) با اشاره به اینکه یکی از اهداف دیدار با خانواده شهدا زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها در دل ها است، اظهار کرد: در برهه کنونی از مقطع زمانی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران بسیار مفید است.

سید نورالدین مجتهدزاده، نوه آیت الله بهبهانی(ره) و متولی مدارس علمیه و موقوفات معظم له در استان خوزستان هم به ارائه گزارشی از مدارس علمیه و موقوفات پرداخت و بیان کرد: شهید "سیدعبدالامیر مجتهدزاده" در عملیات فتح المبین در تاریخ یکم فروردین ماه سال ۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

در ادامه حجت الاسلام سیدعبدالطیف طباطبایی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه با اشاره به روایتی از پیامبراکرم(ص) مبنی براینکه «فوق کل ذی برّ برٌّ حتی یقتل الرّجل فی سبیل‌اللَّه» گفت: بالای هر نیکویی، نیکوتری هست جزء مقام شهادت در راه خدا.

وی با بیان اینکه بالاترین اجر برای مبارز در راه خدا، شهادت است، ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه تیپ زرهی حضرت حجت(عج) نیروی زمینی سپاه، دیدار با خانواده شهدا را ادای دین برای خود می داند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا تجدید بیعت با مقام والای شهدا و خانواده شهدا می باشد که بهترین سرمایه های خود را در راه اعتلای نظام مقدس اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تقدیم کردند.

حجت الاسلام طباطبایی تأکید کرد: استقلال، امنیت و پیشرفت امروزه مرهون خون مقدس و رشادت های شهدا و از خودگذشتگی خانواده های آنها می باشد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در تیپ زرهی حضرت حجت(عج) به موفقیت ها و خدمات ارزشمند مدرسه علمیه دارالعلم آیت الله بهبهانی(ره) اهواز از ابتدای انقلاب اسلامی، دوران جنگ تحمیلی و تاکنون اشاره کرد.

در پایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدیه ای ارزشمند از سید نورالدین مجتهدزاده، نوه آیت الله بهبهانی(ره) و متولی مدارس علمیه و موقوفات معظم له در استان خوزستان به عنوان پدر شهید "سیدعبدالامیر مجتهدزاده" قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha