سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
اغتشاش در مریوان

حوزه/ عده ای اغتشاشگر به بهانه فوت نسرین قادری، دختر اهل شهرستان مریوان که روز جمعه گذشته در منزل خود فوت کرده بود به خیابان‌ها هجوم آوردند و برای ساعاتی باعث ناآرامی شهر شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، عده ای اغتشاشگر به بهانه فوت نسرین قادری، دختر اهل شهرستان مریوان که روز جمعه در منزل خود در شهریار استان تهران فوت کرده بود، شامگاه یکشنبه به خیابان های شهر مریوان هجوم آوردند و برای ساعاتی باعث ناآرامی شهر شدند.

رسانه‌های ضد انقلاب در خبرهای خود به صورت پرحجم مدعی شدند که نسرین قادری به علت ضربات باتوم در تجمعات شهر شهریار کشته شده است و با سوء استفاده از کرد بودن این دختر جوان تلاش کردند با تحریک احساسات مردم شریف مریوان، زمینه‌های ایجاد نا امنی در این شهر را ایجاد کنند. این در حالی است که خانواده او بلافاصله خبر دروغ کشته شدن دخترشان را تکذیب کرده‌اند.

اغتشاشگران در حالی به بهانه فوت نسرین قادری به خیابان آمدند که پدر آن مرحومه در گفتگو با رسانه های رسمی علت اصلی مرگ دخترش را بیماری زمینه ای و فوت بر اثر ابتلا به آنفولانزا اعلام کرده است.

آشوبگران، فعالیت های ضدامنیتی خود را در محلات نوبهار، کانی دینار، نوروز، موسک، کوره موسوی و... شهر تداوم بخشیدند و با حمله به اموال شخصی و دولتی و آتش زدن لاستیک خودرو تلاش های بسیاری برای ایجاد التهاب داشتند که با عدم همراهی مردم مریوان این قائله پایان یافت.

در این اغتشاشات، دفتر ارتباطات مردمی «شیوا قاسمی پور»، نماینده شهرستان های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی با حمله آشوبگران متحمل آسیب هایی گردید.

همچنین برخی از آشوبگران با پرتاب سنگ قصد تخریب ساختمان شورای اسلامی شهر را داشتند.

این تجمع بهانه ای برای رسانه های معاند شد که اخبار کذب از وضعیت شهر مریوان را منعکس کنند، به طوری که در خبرهای خود از بسته شدن جاده ترانزیتی مریوان به مرز رسمی و بین المللی باشماق خبر دادند که این خبر کذب بود.

اغتشاشگران با دخالت پلیس متفرق شدند و در حال حاضر وضعیت شهر مریوان عادی گزارش شده است.

دادستان شهریار هم اعلام کرده است که پزشکی قانونی،‏ تشخیص اولیه علت فوت نسرین قادری را مسمومیت گزارش کرده است و هیچگونه آثار ضرب و جرحی مبنی بر شکستگی، در رفتگی، سیاه شدگی و کبودی بر روی بدن متوفیه رویت نشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یک ایرانی وطن پرست و مسلمان IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۶
    0 0
    تیر دشمن برای چندمین بار به سنگ خورد ولی شیطان دست بردار نیست ، باید هوشیار بود ، مرگ بر دیکتاتوری و ظلم بی حساب و کتاب دنیای استکبار ، دشمنان و منافقین داخلی بدانند در مقابل تمام دنیای آنها ایستاده ایم و به حول و قوه الهی این انقلاب به دست صاحب اصلی آن خواهد رسید ، ان شاءالله !