چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری - خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین حیدری گفت: آمریکا در پشت پرده به خیال خود می‌خواهد با تحریک هرچه بیشتر اغتشاشگران، اغتشاشات را گسترش دهد که نیروهای انتظامی را مجبور به برخورد قویتر کند و از این طریق ایران را تبدیل به سوریه ای دیگر کند و جنگ داخلی در ایران راه بیاندازد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در ابتدای درس خارج روز سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ اهانت به حجت الاسلام و المسلمین شیخ ناصر کرمی، از اساتید حوزه علمیه اهواز که روز گذشته اتفاق افتاد را محکوم کرد.

وی، ضمن آرزوی بهبودی برای حجت الاسلام و المسلمین کرمی اظهار کرد: پیام این حادثه و حوادث مشابه آن در جاهای دیگر این است که طبق برنامه طراحی شده از سوی دشمن، هدف اصلی آنها ضربه زدن به دین مردم است، از این رو می بینیم که حرکاتی مثل توهین و تعدی به مقدسات، زنان محجبه، مساجد، قرآن و روحانیت انجام می دهند.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری در رابطه با پشت پرده حوادث اخیر اظهار داشت: آمریکا در پشت پرده به خیال خود می‌خواهد با تحریک هرچه بیشتر اغتشاشگران، اغتشاشات را گسترش دهد که نیروهای انتظامی را مجبور به برخورد قویتر کند و از این طریق ایران را تبدیل به سوریه ای دیگر کند و جنگ داخلی در ایران راه بیاندازد. اما ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان دادند که دست آمریکا را خوانده اند.

وی در ادامه از تمام مردم و مسئولین خواست به هشدارها دقت کنند تا در دام حیله های آمریکا نیفتند.

حجت الاسلام و المسلمین حیدری در پایان از خداوند متعال خواست که هر چه زودتر با عنایت امام زمان(عج)، توطئه جدید امریکا را همچون توطئه‌های قبلی خنثی فرماید.

شامگاه گذشته فردی ناشناس به حجت الاسلام و المسلمین ناصر کرمی، مدیر مدرسه علمیه آیت الله کرمی اهواز حمله کرده و سبب شکستگی دست او می شود و در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار می گیرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha