دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم

حوزه/ مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم گفت: در چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم ۴۰ تیم که بیش از ۳۰۰ نفر بودند به رقابت با یکدیگر پرداختند.

به گزارش خبرگزاری حوزه سیدمحمد حسن یزدی نژاد در حاشیه برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز اهمیت فضای مجازی به قدری است که رهبر معظم انقلاب اهمیت آن را در حد معجزه قرن بیستم یعنی انقلاب اسلامی می‌دانند همین اهمیت باعث برگزاری این رویداد است.

وی ادامه داد: نمایش توانمندی های تخصصی بسیج در عرصه‌ی تولید محتوای دیجیتال در بستر فضای مجازی، ارتقاء و رشد توانمندی های فنی و خلاقانه نیروهای مردمی در عرصه‌ی تولید محتوای بسیج و شناسایی استعدادهای برتر مردمی در حوزه تولید محتوای دیجیتال با هدف اشتغال‌زایی و رونق اقتصاد کسب‌ و کارهای مجازی و دیجیتال بومی از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم با اشاره به موضوعات اعلام شده برای رقابت، بیان کرد:شهید و شهادت، فرهنگ ایرانی اسلامی، اقتدار ملی، جهاد خدمت، سلامت و ورزش از جمله موضوعات اعلام شده برای رقابت تیم ها است.

وی ادامه داد: این رقابت از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه آغاز شده است و امروز جمعه به پایان رسید.

یزدی نژاد با اشاره به کارگاه های آموزشی، خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری این رویداد کارگاه های آموزشی برای تیم ها توسط اساتید مجرب دعوت شده به رویداد که مشاوره تیم ها هم هستند برگزار می شود.

وی تاکید کرد: چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان قم به صورت حضوری در سه بخش بازی سازی (ویژه تلفن همراه)، انیمیشن و اپلیکیشن در حال برگزاری است.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان قم با اشاره به تعداد شرکت کنندگان و تیم های حاضر در رویداد، عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰ تیم که مجموعا ۳۰۰ نفر هستند در حال رقابت با یکدیگر هستند.

وی خاطرنشان کرد: جوایز در هر بخش تیم اول: ۱۰۰ میلیون ریال ، تیم دوم: ۸۰ میلیون ریال و تیم سوم: ۵۰ میلیون ریال در یافت خواهد کرد همچنین جایزه ویژه ۱۷۰ میلیون ریالی برای تیم منتخب هم در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha