دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
مراسم تشییع و تدفین شهدای حادثه تروریستی ایذه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امروز اگر تعدادی فریب خورده و معاند و وابسته به بیگانه هستند، قطعا بدانند که امت اسلامی، امتی نیست که با شهید دادن بخواهد عقب نشینی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در مراسم تشییع و تدفین شهدای حادثه تروریستی ایذه، اظهار داشت: بنده در این مراسم، سلام رهبرمعظم انقلاب خطاب به مردم این شهرستان را ابلاغ می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه شهادت افتخار اولیای الهی است، افزود: شهادت مسیری است که انسان را به خداوند متعال رهنمون می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان، بهترین نوع مرگ را شهادت معرفی کرد و ادامه داد: بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و در همه این عرصه‌ها و صحنه‌های خطرناک، امت اسلامی، ثابت کردند که مردم بسیار خوب و ولایتمداری هستند.

وی عنوان کرد: امروز اگر تعدادی فریب خورده و معاند و وابسته به بیگانه هستند، قطعا بدانند که امت اسلامی، امتی نیست که با شهید دادن بخواهد عقب نشینی کند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد بیان کرد: اگر شب و روز از آسمان از ناحیه دشمنان آتش و بمب ببارد، بدانید امت اسلامی مخصوصا مردم شهرستان ایذه، عقب نشینی نمی‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه مردم شهرستان ایذه در هشت سال دفاع مقدس در خط مقدم دفاع حضور داشتند، یادآور شد: همه ما به حول و قوه الهی پشت سر مقام معظم رهبری تا آخرین لحظه خواهیم ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به اینکه کارهای بسیار در استان انجام شده اما تا نقطه مطلوب راه زیاد داریم، گفت: مسئولان باید به استان خوزستان توجه ویژه کنند و کارهای لاک‌پشتی دیگر در این استان جواب نمی‌دهد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به اهمیت نگاه ویژه به شهرستان ایذه، ادامه داد: در عرصه‌های مختلف به ویژه اشتغال آفرینی باید توجه جدی صورت گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha