یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت الاسلام تقوی

حجت الاسلام تقوی گفت: صبوری و مقاومت مردم ایران در مقابله با اغتشاشات و آشوبگران نشان داد توطئه و توهم واهی دشمن به ویژه در فضای مجازی سبب جدایی مردم از انقلاب نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام سید عباس تقوی مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان روز دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ در مراسم گرامیداشت روز پرستار که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، ضمن تبریک روز پرستار و میلاد سراسر نور و با برکت پیام آور نهضت عاشورا و قهرمان بی بدیل جهاد تبیین حضرت زینب(س)، اظهار داشت: انسان برای فهم دقیق برخی از واژه ها باید بیشتر تعمق کند مانند واژه غیرت که در تعریف آن از فداکاری و شجاعت استفاده می شود.

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: واژه شجاعت عجین است با نام حاج قاسم سلیمانی که شجاعت را در میدان نبرد و دیگر عرصه ها معنا بخشید.

تقوی افزود: پرستاران به عنوان نمادهای صبر و مقاومت، پشتکار، ایثار، مهربانی، روی گشاده و خوب بودن هستند .

وی در ادامه با اشاره به حوادث دو ماه اخیر، خاطرنشان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری دشمن وقتی ایران قوی و در حال رشد و توسعه را می بیند، امنیت، آرامش و همدلی مردم را نشانه می گیرد.

به گفته مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دشمن در اوج خباثت است و با برنامه ریزی ضربه زدن به جمهوری اسلامی را در سر می پروراند.

تقوی تأکید کرد: صبوری و مقاومت مردم ایران در مقابله با اغتشاشات و آشوبگران نشان داد توطئه و توهم واهی دشمن به ویژه در فضای مجازی سبب جدایی مردم از انقلاب نخواهد شد. البته شرط پیروزی در برابر دشمنی که با دروغ پردازی و استفاده از ابزار رسانه ای در جهت انحراف مردم قدم بر می‌دارد، بیداری و بصیرت بسیار مهم است تا انقلاب اسلامی است پویا و سرزنده به راه خود ادامه دهد .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha