شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 18, 2024
دادگاه علنی

حوزه/ رئیس کل دادگستری استان سمنان از افزایش برگزاری دادگاه علنی برخط درسال جاری در سراسر استان خبر داد تا بهره برداری لازم برای علاقمندان به مباحث حقوقی و عموم شهروندان از موضوعات مطروحه در شعب قضایی بدست آید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان از افزایش برگزاری دادگاه علنی برخط در سال جاری در سراسر استان خبر داد تا بهره برداری لازم برای علاقمندان به مباحث حقوقی و عموم شهروندان از موضوعات مطروحه در شعب قضایی بدست آید.

حجت‌الاسلام محمد صادق اکبری عنوان کرد: هجدهمین دادگاه علنی برخط استان روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری راس ساعت ۱۱ صبح در شعبه چهارم دادگاه عمومی حقوقی شهرستان شاهرود با موضوع مطالبه وجه به ریاست قاضی روح‌اله زمانی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری راس ساعت ۱۲ ظهر و ۱۲:۳۰ عصر در شعبه دوم دادگاه عمومی حقوقی شهرستان شاهرود دو دادگاه علنی بر خط با موضوع مطالبه خسارت تادیه به ریاست قاضی مسعود کاوسی برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان برگزاری دادگاه علنی برخط را از موارد اشاره شده در اصل ۱۶۵ قانونی اساسی و ماده ۳۵۲ قانون آئین دادرسی کیفری دانست و افزود: علاقمندان به مباحث حقوقی و قضایی و جلسات دادگاه ها می توانند برخط و از طریق نشانی https://skyroom.adliran.ir/ch/edu-semnan۱ در این دادگاه علنی حضور یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha