جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
1

حوزه/ رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم، رئیس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با حجت الاسلام والمسلمین کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران و معاونین این مدیریت دیدار و مسائل مدارس علمیه خواهران تهران را بررسی کرد.

این دیدار با توجه به اهمیت تقویت همکاری دولت و حوزه های علمیه در راستای اجرای برنامه های دینی، قرآنی، فرهنگی و پژوهشی و با توجه به ظرفیت مدارس علمیه خواهران استان تهران و همچنین توان بالای طلاب دانش آموخته برگزار شد.

حمایت و پشتیبانی از خواهران طلبه در عرصه های دینی، فرهنگی و پژوهشی، سازماندهی و تعالی سرمایه انسانی در انجام مأموریت های فرهنگی و تبلیغی، از دیگر اهداف این دیدار به شمار می رفت.
«زمینه سازی حضور بیش از پیش مبلغات و دانش آموختگان مدارس علمیه استان تهران در اماکن تبلیغی»، «حمایت و زمینه سازی اعزام گروه های تبلیغی و تشکیل کانون های فرهنگی تبلیغی ویژه خواهران»، «ساماندهی و برگزاری دوره های آموزشی در محورها و موضوعات مختلف ویژه مبلغات و دانش آموختگان مدارس علمیه استان تهران» و «تقویت و فراهم سازی زمینه حضور فعال خواهران طلبه در سطح جامعه» از دیگر محورهای این دیدار بود.

حضور مشاور رئیس جمهور در مدیریت حوزه علمیه خواهران تهران +  عکس

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 1
    بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی و تربیت بانوان توانمند در عرصه های مدیریتی و... و به‌خصوص آن که در نظام فکری اسلام بیشترین حمایتها را از بانوان کردن است، شایسته بلکه بایسته است مدیریت حوزه علمیه خواهران از صفر تا صد به این سپرده شود.
    • . IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      0 0
      هنگام فعالیتهای حضرت زهراء و حضرت زینب سلام الله علیهما، مدیریت با که بود؟ چرا اینان هیچ ریاستی که هیچ هیچ تقاضایی نداشتند؟ ریاست ها ارزش آور نیستند، مرکز ارزش و ارزش آوری خداست، خداوند برای کدام یک از مومنات تاریخ بشر ریاست داده؟ برداشتهای عمومی در مورد ارزشمند دیدن مدیریتها را اصلاح کنیم نه این که مدار و معیار بدانیم.
  • ابراهیمی IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 1
    آقای مشاور رئیس جمهور! فکر کردیم برای استخدام خواهران طلبه در بدنه دولت تشریف آوردید، ولی مثل اینکه هنوز برای انجام این کار خیلی زود است و باید زمینه سازی بیشتری بفرمایید!؟ چگونه اکثر مراکز دولتی و خصوصی از حضور بانوان بهره می برند ولی در استخدام خواهران طلبه چنین اهتمامی وجود ندارد؟ چرا امروز که جامعه نیاز مبرم به حضور فعال خواهران طلبه در تمامی نهادها و سازمان ها و ادارات دولتی و نیمه دولتی دارد، از ایشان درخواست همکاری نمی شود؟
    • تناسب IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      0 0
      استفاده از بانوان طلبه در فعالیتهای مرتبط با بانوان لازم است، اما در محیطهای مختلط مناسب هیچکدام از زنان نیست.
    • ع IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      2 0
      شما آمدی حوزه برای استخدام دولتی یا برای تبلیغ دین؟!
  • زهرا IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 0
    دولت باید نوکر جامعه و .... باشد باید شنوا باشد نه همکار!
    • نکته IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      0 0
      تواضع مسؤول نباید باعث تکبر ما شود. تکبر چه فردی و چه جمعی قبیح و خواری آور است.
    • زهرا IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      0 0
      کسی به دنبال تکبر نیست، نگرانی از بابت آن است که متانت یک فرد، جایگزین وظایفش در قبال مردم شود.
    • پاسخ به زهرا IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      0 0
      متانت آمیزه ای ارزشمند است که لازم است در ترکیب همه فعالیتها وجود داشته باشد، ایشان رابط رئیس جمهور با روحانیتند نه کل مردم.