پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ |۱۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 23, 2024
قریشی

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در جریان سفر به شاهین دژ با خانواده شهید امنیّت رضا الماسی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در جریان سفر به شهرستان شاهین دژ با خانواده شهید امنیت سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا الماسی دیدار کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در این دیدار خانواده شهدا را سرمایه های پرافتخار نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: ما همواره مدیون خانواده ها و به ویژه مادران شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن ناچار به ایجاد اغتشاش در ایران بود، افزود: دشمنان پس از شکست در تحریم‌های ناجوانمردانه علیه ایران و ناتوانی در به کرسی نشاندن حرف شان در برجام، ناچار به دامن زدن به اغتشاشات شدند.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه کشور با سرعت حرکت می‌کند و به گسترش روابط با کشورها می‌پردازد، گفت: دشمنان با مشاهده این پیشرفت‌ها تصور می‌کنند اگر در کمترین زمان ایران کنترل نشود این مملکت را نمی‌توانند بشکنند بنابراین با اغتشاشات می‌خواهند جلوی آن را بگیرند.

شهید الماسی اهل شاهین‌دژ و از کارکنان سپاه پاسداران شهرستان بوکان بود که 24 آبان در جریان اغتشاشات این شهرستان توسط عوامل ضدانقلاب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با خانواده شهید امنیت + عکس

دیدار نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با خانواده شهید امنیت + عکس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha