دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
جلسه طلاب اسدآباد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موحدی گفت: امروز جنگ عقیده در جهان بپاست و باید در این جنگ با تمام قوا فعالیت کرد و امروز انقلاب ما به سراسر جهان صادر شده و ترس دشمنان را فراهم آورده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین موحدی در جلسه طلاب و فضلای اسدآبادی مقیم قم که در دبیرخانه مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد، اظهار داشت: بحمدالله مسئولان شهرستان اسدآباد فعالیت مناسبی در سطح شهرستان داشته و مجاهدانه مشغول کار هستند.

وی ابراز داشت: چشاندن محبت اهل بیت(ع) به مردم، وظیفه طلاب و فضلاست و باید با حضور در منطقه، به امر تبلیغ بپردازند.

امام جمعه اسدآباد خاطرنشان ساخت: عطش مردم برای دریافت محبت و معرفت اهل بیت(ع) بسیار بالاست و وظیفه سنگینی بر دوش روحانیت است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی بیان داشت: علما جانشین پیامبرانند و رسالت پیامبر بر دوش من و شماست و ما میراث داران سید جمال اسدآبادی هستیم.

وی اظهار داشت: امروز روستاهای بسیاری در منطقه وجود دارد که نیازمند روحانی است و مردم عطش حضور روحانی دارند و نیازمند عزم و اراده شما طلاب و فضلاست.

امام جمعه اسدآباد ابراز داشت: سید جمال اسدآبادی بی‌قرار گسترش دین بود و این بیقراری باید در ما به عنوان میراث داران این شخصیت بزرگ هم وجود داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی خاطرنشان ساخت: امروز کمونیسم ساقط شده و فاتحه لیبرالیسم هم بلند است و توجه به حکومت جهانی مهدوی در جهان بیشتر شده است.

وی بیان داشت: ما موظفیم که توجه به حضرت حجت (عج) را بیشتر کرده و در این راستا فعالیت نماییم.

امام جمعه اسدآباد اظهار داشت: امروز جنگ عقیده در جهان بپاست و باید در این جنگ با تمام قوا فعالیت کرد و امروز انقلاب ما به سراسر جهان صادر شده و موجب ترس دشمنان را فراهم آورده است.

حجت الاسلام والمسلمین موحدی ابراز داشت: امروز بسترهای بسیاری در کشور به برکت حرکت امام و خون شهدا فراهم شده است که وظیفه ما را سنگین کرده است و نباید غفلت کرد.

وی خاطرنشان ساخت: امروز بستر حضور طلاب و روحانیون در مدارس آموزش و پرورش فراهم است و دانش آموزان نیازمند مباحثی هستند که طلاب و فضلا می توانند ارائه کنند.

امام جمعه اسدآباد بیان داشت: ما فرزندان خوبی در منطقه داریم؛ اما امروز ذهن دانش آموزان ما مملو از شبهه های گوناگون است که طلاب و فضلا می توانند به حل این مشکل کمک کنند.

همچنین در این جلسه، جناب آقای سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز به ایراد سخن پرداخت و گفت: شهید قاسم سلیمانی در میدان عمل و مقابله نظامی و برخورد با حربه های شیاطین دنیا به نحوی عمل کرد که گفتمان مقاومت و دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در عرصه گفت و گو و مذاکره به اثبات رسید و اگر نبود گفتمان مقاومت و توان نظامی ایران، ما محلی از اعراب نداشتیم.

وی اظهار داشت: تا به دنیا ثابت نمی کردیم که توان مقابله در میدان داریم، ارزشی برای ما قائل نمی شدند و با ما مذاکره نمی‌کردند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: دولت جدید در ابتدای کار، شرایط و اوضاع نابسامانی را تحویل گرفته است و دولت هشت ساله آقای روحانی مخصوصا در یکساله پایانی آن، دارای ویژگی هایی بود که یکی از آنان، عدم همراهی با تفکر انقلابی بوده است؛ لذا یک سال اول مجلس شورای اسلامی نیز با چنین دولتی گذشت و آقای رئیسی هم دولتی را با وضعیت نامناسب تحویل گرفت.

سرمدی خاطرنشان ساخت: اولین اتفاقی که در شهرستان اسدآباد افتاد، وحدت و همگرایی تمام اقشار در شهرستان بوده که با حضور حجت الاسلام والمسلمین موحدی بحمدالله ایجاد شده و تلاش می کنیم که این وحدت ادامه پیدا کند که منشأ خیرات و برکات فراوان خواهد بود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نیازمند انتقادات و پیشنهادات طلاب و فضلا هستیم تا بتوانیم در این مسیر به خوبی عمل نماییم.

همچنین جناب آقای عشایری، فرماندار اسدآباد هم به ایراد سخن پرداخت و گفت: هیچ مجموعه ای به اندازه روحانیت نمی تواند همه جانبه مؤثر باشد و حضور شما در شهرها و روستاها بسیار تأثیر داشته و از گذشته تا به امروز شاهد این اثرگذاری بوده ایم.

وی اظهار داشت: ما در روستاهایی که از گذشته تاکنون روحانی داشته ایم، شاهد رشد و پیشرفت آن روستا بوده ایم و با روستاهایی که فاقد روحانی بوده اند، متفاوت است.

فرماندار اسدآباد ابراز داشت: امروز حضور روحانیت در عرصه و میدان، ضروری است و حتما این حضور، اثرگذار است و شاهد مشکلات کمتری در مناطق دارای روحانی بوده ایم.

عشایری خاطرنشان ساخت: امروز برخی از مساجد شهرستان، روحانی نداشته و این کمبود در مساجد، محسوس است و حضور شما ضروری است.

وی بیان داشت: ارتباط با دانشگاه ها، مدارس آموزش و پرورش، ادارات، نهادها و ... از مباحثی است که بسیار قابل توجه است و باید این ارتباطات پررنگ شود.

فرماندار اسدآباد اظهار داشت: امروز آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان و روستاها پررنگ است و روحانیت می تواند در کم رنگ کردن این آسیب ها مؤثر باشد.

عشایری ابراز داشت: شاید برخی از طلاب نتوانند هجرت به اسدآباد داشته باشند؛ اما همان حضور هفتگی یا ماهانه شما در سطح شهرستان و برگزاری برنامه های مختلف، می تواند اثر مؤثر داشته باشد.

وی خاطرنشان ساخت: پیگیری ساخت خانه عالم در سطح منطقه، از برنامه هایی است که در دستور کار ماست و تلاش می کنیم فضا را برای حضور دائمی مبلغان ایجاد نماییم.

فرماندار اسدآباد تصریح کرد: امروز هجمه علیه کشور زیاد است؛ اما دولت پرقدرت در حال فعالیت است و ان‌شاءالله در اسفندماه کنگره بزرگداشت سید جمال الدین اسدآبادی را در اسدآباد خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha